Gå til innhold

Rockering, kan noen gi gode råd?

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en rockering og har såvidt fått prøvd den. Synes det var litt vanskelig å komme i gang, er det noen som har gode tips og råd?

Jeg greier bare noen omganger før den faller ned..og jammen var det en plasskrevende treningsgreie dette her. Stua er enenste plassen det nesten er plass, og enda deiser ringen borti møbler og slikt. Er det bare meg?

Hadde gledet meg til å komme i gang, men nå vet sannelig ikke..

Skrevet

Hvordan rockering har du kjøpt deg? En vanlig lett ring, eller en av disse tunge treningsringene?

De tunge er kjempeenkle å bruke. Det lærer du veldig fort dersom du ikke har helt dreisen på det i starten.

Men plasskrevende er dem. Ingen tvil om det.

Skrevet

Stå med beina litt fra hverandre og gjerne det ene litt foran det andre. Ikke sving bekkenet i en ring, men gyng litt frem og tilbake med hoftene.

Den krever stoooor plass ja så det er bare å skyve unna bord og stoler! :o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Hvordan rockering har du kjøpt deg? En vanlig lett ring, eller en av disse tunge treningsringene?

De tunge er kjempeenkle å bruke. Det lærer du veldig fort dersom du ikke har helt dreisen på det i starten.

Men plasskrevende er dem. Ingen tvil om det.

Det er av den nye typen som er tung og polstret ja...synes det var vanskelig, men øvelse gjør sikkert mester.

Hadde ikke forventet at den skulle være så stor og plasskrevende.

Skrevet

Det er av den nye typen som er tung og polstret ja...synes det var vanskelig, men øvelse gjør sikkert mester.

Hadde ikke forventet at den skulle være så stor og plasskrevende.

Du får bare stå på, så lærer du det sikkert raskt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...