Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med Nettavisen for tiden? Den har stått på stedet hvil i et par dager nå og blir ikke oppdatert.

Solskinnspiken
Skrevet

Har du forsoekt F5? Sidene er oppdatert hos meg.

Uansett varer det nok ikke saa lenge foer Nettavisen ikke er blant oss lenger. Jeg tror ikke jeg kommer til aa savne den, har tapt seg veldig de siste aarene, synes jeg.

Skrevet

Har du forsoekt F5? Sidene er oppdatert hos meg.

Uansett varer det nok ikke saa lenge foer Nettavisen ikke er blant oss lenger. Jeg tror ikke jeg kommer til aa savne den, har tapt seg veldig de siste aarene, synes jeg.

Jeg har logget meg på med to forskjellige pc'er så det kan ikke være oppdatering som mangler, men ser nå at jeg fikk ei oppdatert side.

Enig med deg, den har tapt seg veldig. Jeg har alltid likt den, men nå leser jeg mer og mer på Dagbladet.

Skrevet

Jeg får opp Nettavisen.

Det har jeg heller ikke hatt problemer med, men siden har ikke vært oppdatert på flere dager. Jeg har prøvd med 2 forskjellige pc'er og fikk bare de samme nyhetene, så det kan ikke være oppdatering på pc'en som mangler heller vil jeg tro.

Men nå fikk jeg opp ei oppdatert side. Nettavisen har tapt seg i det siste uansett, så nå leser jeg mer og mer på Dagbladet.

Solskinnspiken
Skrevet

Jeg har logget meg på med to forskjellige pc'er så det kan ikke være oppdatering som mangler, men ser nå at jeg fikk ei oppdatert side.

Enig med deg, den har tapt seg veldig. Jeg har alltid likt den, men nå leser jeg mer og mer på Dagbladet.

Jepp, jeg synes dagbladet funker. VG er ogsaa blitt verre i det siste synes jeg. Og for et rotete design.. De lar seg aapenbart paavirke av de storre svenske nettavisene, som jeg maa si jeg synes er helt forferdelige.

Foer sjekket jeg alltid VG, naa kan det gaa flere dager mellom hver gang.

Skrevet

Jepp, jeg synes dagbladet funker. VG er ogsaa blitt verre i det siste synes jeg. Og for et rotete design.. De lar seg aapenbart paavirke av de storre svenske nettavisene, som jeg maa si jeg synes er helt forferdelige.

Foer sjekket jeg alltid VG, naa kan det gaa flere dager mellom hver gang.

Enig i at VG er rotete, så den bruker jeg ikke så veldig mye. Dagbladet er faktisk veldig bra.

Gjest Nettavisen
Skrevet

Nettavisen oppdaterer seg som normalt. Ingenting galt.

Forsøk å skrive www.nettavisen.no bokstav for bokstav i adressefeltet, og lagre adressen (igjen?)i favoritter som normalt. Får du opp at adressen finnes på favoritter fra før, så velg å overskriv den.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har jeg heller ikke hatt problemer med, men siden har ikke vært oppdatert på flere dager. Jeg har prøvd med 2 forskjellige pc'er og fikk bare de samme nyhetene, så det kan ikke være oppdatering på pc'en som mangler heller vil jeg tro.

Men nå fikk jeg opp ei oppdatert side. Nettavisen har tapt seg i det siste uansett, så nå leser jeg mer og mer på Dagbladet.

Det er mange år siden jeg sluttet å lese nettavisen. Jeg trodde ikke den eksisterte lenger, har ikke hørt noen nevne den på flere år.

Skrevet

Nettavisen oppdaterer seg som normalt. Ingenting galt.

Forsøk å skrive www.nettavisen.no bokstav for bokstav i adressefeltet, og lagre adressen (igjen?)i favoritter som normalt. Får du opp at adressen finnes på favoritter fra før, så velg å overskriv den.

Den oppdaterte seg i dag, men jeg har prøvd på to forskjellige pc'er og fikk bare opp gammelt stoff i et par dager.

Men Nettavisen har tapt deg i det siste.

Skrevet

Det er mange år siden jeg sluttet å lese nettavisen. Jeg trodde ikke den eksisterte lenger, har ikke hørt noen nevne den på flere år.

Jeg er innom daglig, men bruker mer og mer Dagbladet. Synes at Nettavisen har tapt seg.

Skrevet

Jeg er innom daglig, men bruker mer og mer Dagbladet. Synes at Nettavisen har tapt seg.

Enig. Det er blitt bare kjendisgreier og tull etter at TV2 overtok.

Før var de raske til å legge ut nyheter (om andre tema enn TV-programmer og annet tøys.)

Solskinnspiken
Skrevet

Enig. Det er blitt bare kjendisgreier og tull etter at TV2 overtok.

Før var de raske til å legge ut nyheter (om andre tema enn TV-programmer og annet tøys.)

TV 2 eier den ikke lenger. De syntes ogsaa at nettstedet ble daarligere og daarligere, og etablerte sin egen sine for aa ivareta nyhetsfunksjonen:

http://www.tv2nyhetene.no/

Synes sidene er greie, men jeg er ikke helt vant til aa tenke paa verken tv 2 eller nrk foerst naar det er snakk om nyheter paa nett.

Skrevet

Den oppdaterte seg i dag, men jeg har prøvd på to forskjellige pc'er og fikk bare opp gammelt stoff i et par dager.

Men Nettavisen har tapt deg i det siste.

Bruker aftenposten jeg... De er veldig raske på å oppdatere. Kanskje litt vel mye Oslo-nyheter, men det er vel der det skjer. :P

Skrevet

Hehe... og jeg som har forbanna PC-en min og trodd at det var den det var noe galt med.

Det var da en lettelse. :o)

Skrevet

Hehe... og jeg som har forbanna PC-en min og trodd at det var den det var noe galt med.

Det var da en lettelse. :o)

Så det var ikke bare meg som har opplevd dette altså:-) Det var betryggende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...