Gjest Ulvinnen Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hehe, det sier nok i grunnen mer om meg enn om mrxx ja... ;-) :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 ÅH, jeg trodde det var en og samme sak? Du har nok ikke like skitten tankegang som oss andre ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 ''Ekstra large, det er meg det:-)'' Blir bare så i n n m a r i fristet til å si "i allefall i kjeften", hehe... ;-) Hehe.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hehe, har i dag lært at man ikke sier "mrxx" og "ekstra large" i en og samme setning, for så å logger av.... ;-) Bra dere er engasjert damer! Her passer vi på absolutt alt;))) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 ''Enig med mrxxl, men i tillegg'' mrxxl?? xl? Hva har han skrytt på seg nå? ;o) ''Hva har han skrytt på seg nå? ;o)'' LOL! Men du: "nå"?? Akkurat som han ikke har skrytt på seg xl før...;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 ''Hva har han skrytt på seg nå? ;o)'' LOL! Men du: "nå"?? Akkurat som han ikke har skrytt på seg xl før...;-) Phøøø, det innlegget klarer du aldri å finne:-).....bare noe jentene har påstått og tolket:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Phøøø, det innlegget klarer du aldri å finne:-).....bare noe jentene har påstått og tolket:-) Mye kan leses mellom linjene, vettø;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Mye kan leses mellom linjene, vettø;-) Det er noe helt annet, da er det bare fantasien som setter størrelsen:-)...............dette kan ikke jeg noe for:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.