Gå til innhold

Fødselsdagsave til gutt 10 år

Gjest Håper noen har gode forslag

Anbefalte innlegg

Gjest Håper noen har gode forslag

Vi skal i 10 årsdag til en gutt som fyller 10 år og lurer på om noen har tips til hva vi skal kjøpe til gave. Tenker å bruke 200-300 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker han å lese? Mange gode bøker der ute! Min (snart) 10 åring elsker bøkene om LasseMajas detektivbyrå, og han har lest litt Harry Potter også (jeg har lest alle bøkene til han, nå leser han dem selv).

Gavekort på en spill-butikk? Poden min elsker DS'en sin, og er veldig glad for nye spill.

Lego!

Uteleker. f.eks DIGER vannpistol. (poden får et drømmende uttrykk i ansiktet når han ser divere "Super Soaker" vanngevær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok som er anbefalt i aldersgruppen 10 - 12, gjerne noe innenfor grøsser eller "krim". Det kom relativt nylig ut en bok om LasseMaja og fotballmysteriet eller noe sånt, den passer bra hvis han liker fotball. Evt. faktabok, noe rekordbok-aktig eller vitsebok.

Gavekort fra sportsbutikk eller et sted de selger dataspill og CDer.

Kul lommelykt (med effekter som blink, farger osv.) eller hodelykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok som er anbefalt i aldersgruppen 10 - 12, gjerne noe innenfor grøsser eller "krim". Det kom relativt nylig ut en bok om LasseMaja og fotballmysteriet eller noe sånt, den passer bra hvis han liker fotball. Evt. faktabok, noe rekordbok-aktig eller vitsebok.

Gavekort fra sportsbutikk eller et sted de selger dataspill og CDer.

Kul lommelykt (med effekter som blink, farger osv.) eller hodelykt.

''Kul lommelykt (med effekter som blink, farger osv.) eller hodelykt.''

Dette tror jeg er en suksess for nesten alle gutter! Mine to gutter elsker lommelykter (og det gjorde forsåvidt veslejenta vår også) Dersom den har flere funksjoner (blink/fargeskifte eller lignende) så er det enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si:

Eksperimenter og spionsaker! Walkie Talkie! lettvekts fjernstyrt lekehelikopter!

Det er så mye morro for gutter på den alderen. (og for mammer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...