Gjest ppnnv Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Hei. Jeg holder på å skrive en oppgave, der jeg skal fortelle at en sang jeg lærte barna har en video, som gjør det lettere for dem å lære sangen. Mener at det finnes et godt engelsk ord for dette, gjør det ikke? Akkompagnement liksom.... Hva er ordet for at videoen støtter opp om læringen? Forstår du? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 '' en sang jeg lærte barna har en video'' Hva mener du egentlig med at sangen _har_ en video, finnes sangen på video/tape? Eller snakker du om ''Akkompagnement liksom....'' ? Ikke helt lett å få fatt i hva du spør etter, men nå er ikke jeg noen spesialist på læring/musikkpedagogikk heller. 0 Siter
Gjest accomplish Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg vet ikke helt hva du mener, men kan ordet være accomplishment? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Karaoke? Ah, kanskje det hun mener, ja. 0 Siter
Sjøbris Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 The song has a video the children can watch to learn at home? The song is accompanied with a video/dvd the children can watch Norsk: Sangen jeg har lært barna finnes også på video, slik at de også kan lære den hjemme Osv. Når er ikke jeg akkurat noen kløpper i engelsk da. 0 Siter
Sjøbris Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.tritrans.net/cgibin/translateno.cgi?spraak=Engelsk&Fra=accompany Du kan jo slå det opp. Var litt vanskelig. Kanskje det blir accompanied, jeg vet ikke helt jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.