Gå til innhold

norske talenter

Gjest skuffet og kjeder meg zzz

Anbefalte innlegg

Gjest skuffet og kjeder meg zzz
Skrevet

synes det er et merkelig valg av finale-artister,når det var så mye bedre på audiotion. kjeder meg,rett og slett(i know;jeg kan skru av tven!)

noen som er engasjert? hva liker dere isåfall? selv er jeg blank...

PS så det er sagt,jeg er ikke en bitter deltager fra audition som ikke kom videre:P

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

10

• morsan

8

• candyqueen_83

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

René er da bra? Håkon Ricardo? Lydia? Synes at alle disse fortjener en plass i finalen :)

Gjest skuffet,kjeder meg
Skrevet

René er da bra? Håkon Ricardo? Lydia? Synes at alle disse fortjener en plass i finalen :)

for min del var det nok de du nevnte som kanskje gjorde det best,men synes vinneren fra i fjor var utrolig mye bedre!!!han var jo STRÅLENDE!!! synes jeg.

litt som som at etter kurt ble det aldri en verdig idol-vinner?(synes jeg,og tydeligvis flere,basert på salgstall etc)

mente ikke slenge dritt om noen,men merket jeg kjedet meg.

candyqueen_83
Skrevet

for min del var det nok de du nevnte som kanskje gjorde det best,men synes vinneren fra i fjor var utrolig mye bedre!!!han var jo STRÅLENDE!!! synes jeg.

litt som som at etter kurt ble det aldri en verdig idol-vinner?(synes jeg,og tydeligvis flere,basert på salgstall etc)

Jeg kjeda meg jeg også. Heier på Sebastian ;O) Tror jeg.. Spørs jo hva han presterer i dag. De andre var nedtur. Jeg fikk ikke sett tryllekunstneren da.

Skrevet

Jeg kjeda meg jeg også. Heier på Sebastian ;O) Tror jeg.. Spørs jo hva han presterer i dag. De andre var nedtur. Jeg fikk ikke sett tryllekunstneren da.

Tryllekunstneren er jo kjempeskjønn:-) Men han er alt for ung til å vinne norske talenter, synes jeg. Og jeg tror heller ikke at det skjer.

Ricardo eller Rene er mine favoritter :-)

Skrevet

''synes vinneren fra i fjor var utrolig mye bedre!!!han var jo STRÅLENDE!!! synes jeg.''

Strålende, ja...men hvor ble det av han?

Skrevet

Eneste grunnen til at det står på her er fordi junior vil se;-) Jeg synes det blir for mye sammenligning av epler og spiker i dette programmet, så det er meget begrenset hvor engasjert jeg klarer å være.

Gjest skuffet og kjeder meg
Skrevet

Eneste grunnen til at det står på her er fordi junior vil se;-) Jeg synes det blir for mye sammenligning av epler og spiker i dette programmet, så det er meget begrenset hvor engasjert jeg klarer å være.

godt sagt!

Gjest snabla
Skrevet

''synes vinneren fra i fjor var utrolig mye bedre!!!han var jo STRÅLENDE!!! synes jeg.''

Strålende, ja...men hvor ble det av han?

Han er i behov av en lengre pause.

Gjest snabla
Skrevet

Enig med deg, kjedelig og lite talentfullt å spore. De beste vant.

Gjest krøllete duk
Skrevet

Jeg liker variasjonen, det er ikke bare synging. Kvaliteten i denne finalen var veldig bra. Min favoritt var Håkon Ricardo.

En ting lurer vi på her. Misset Sebastian fælt på en tone, eller var det vårt fjernsyn som hakket?

Skrevet

Han er i behov av en lengre pause.

Det var jo ganske tydelig at han hadde en spesiell psyke ut i fra sitt behov for å skifte hårfarge og stil. Jeg sier ikke at det er noe galt med han, menting tyder vel på at han kanskje ikke tålte å stå i rampelyset. Dessuten så var han jo veldig ung da....

Synd- for han er jo utrolig dyktig.

Hva tror du om Alexander Rybak da? Vinner han neste helg? :-)

Skrevet

Jeg liker variasjonen, det er ikke bare synging. Kvaliteten i denne finalen var veldig bra. Min favoritt var Håkon Ricardo.

En ting lurer vi på her. Misset Sebastian fælt på en tone, eller var det vårt fjernsyn som hakket?

Sebastian misset - og det låt surt innimellom. Jeg synes dessuten at en gutt skal synge med guttestemme, selv om de er feminine. Hvis de ikke har en stemmeprakt som Jan werner da. For da blir saken en helt annen :-)

Gjest krøllete duk
Skrevet

Sebastian misset - og det låt surt innimellom. Jeg synes dessuten at en gutt skal synge med guttestemme, selv om de er feminine. Hvis de ikke har en stemmeprakt som Jan werner da. For da blir saken en helt annen :-)

Ok, da slipper vi å legge skylda på fjernsynet vårt. Vi reagerte veldig på den ulyden som kom, men så ble vi usikre på om det kunne vært noe med tv'n. Sebastian skuffet uansett. Søtnos er han, men trenger kanskje noen år på baken før han har funnet sin egen stil.

Gjest prust
Skrevet

Ok, da slipper vi å legge skylda på fjernsynet vårt. Vi reagerte veldig på den ulyden som kom, men så ble vi usikre på om det kunne vært noe med tv'n. Sebastian skuffet uansett. Søtnos er han, men trenger kanskje noen år på baken før han har funnet sin egen stil.

Er veldig enig med deg ang Sebastian. Han sang utrolig flott første gangen, mye dårligere i semifinalen og i dag - altfor søtt.

Håkon var helt fantastisk, og Lydia også. Quick var de deisert beste som ikke sang. Her hjemme var vi delt mellom Håkon, lydia og Quick.

Skrevet

Han misset veldig!

Skrevet

Det var jo ganske tydelig at han hadde en spesiell psyke ut i fra sitt behov for å skifte hårfarge og stil. Jeg sier ikke at det er noe galt med han, menting tyder vel på at han kanskje ikke tålte å stå i rampelyset. Dessuten så var han jo veldig ung da....

Ja, det tror ihvertfall jeg:-)

Gjest krøllete duk
Skrevet

Er veldig enig med deg ang Sebastian. Han sang utrolig flott første gangen, mye dårligere i semifinalen og i dag - altfor søtt.

Håkon var helt fantastisk, og Lydia også. Quick var de deisert beste som ikke sang. Her hjemme var vi delt mellom Håkon, lydia og Quick.

''Håkon var helt fantastisk, og Lydia også. Quick var de deisert beste som ikke sang. Her hjemme var vi delt mellom Håkon, lydia og Quick.''

Sånn var det hos oss også.

Røa eldresenter var underholdende, men aldri noe jeg ville stemt på.

Gjest snabla
Skrevet

Jeg tror man i den alderen uavhengig av psyke kan bukke under for et slikt massivt trykk som han opplevde etter den seieren. Jeg håper han kommer tilbake for han har definitivt en fantastisk stemme :)

Jeg har ikke hørt noen av de andre bidragene til Grand-Prix, så vanskelig å si hvordan Alexander'n ligger an til å vinne :) Men jeg heier på han inntil videre, men det kan fort snu hvis et bedre bidrag dukker opp hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...