Gå til innhold

norske talenter

Gjest skuffet og kjeder meg zzz

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

''Håkon var helt fantastisk, og Lydia også. Quick var de deisert beste som ikke sang. Her hjemme var vi delt mellom Håkon, lydia og Quick.''

Sånn var det hos oss også.

Røa eldresenter var underholdende, men aldri noe jeg ville stemt på.

Enig med deg! Vi hørte forresten også at Sebastian sang surt en gang.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

10

• morsan

8

• candyqueen_83

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest krøllete duk
Skrevet

Jeg tror man i den alderen uavhengig av psyke kan bukke under for et slikt massivt trykk som han opplevde etter den seieren. Jeg håper han kommer tilbake for han har definitivt en fantastisk stemme :)

Jeg har ikke hørt noen av de andre bidragene til Grand-Prix, så vanskelig å si hvordan Alexander'n ligger an til å vinne :) Men jeg heier på han inntil videre, men det kan fort snu hvis et bedre bidrag dukker opp hehe

Alexander ligger veldig godt an. Det er 5-6 gode låter i år. Norge er blant dem. De andre låtene er i andre sjangre, så de kan ikke sammenlignes helt.

Gjest snabla
Skrevet

Alexander ligger veldig godt an. Det er 5-6 gode låter i år. Norge er blant dem. De andre låtene er i andre sjangre, så de kan ikke sammenlignes helt.

Oki, spennende blir det. Jeg liker Grand-Prix :) Jeg leser faktisk Se og Hør også hehe

Gjest prust
Skrevet

Jeg tror man i den alderen uavhengig av psyke kan bukke under for et slikt massivt trykk som han opplevde etter den seieren. Jeg håper han kommer tilbake for han har definitivt en fantastisk stemme :)

Jeg har ikke hørt noen av de andre bidragene til Grand-Prix, så vanskelig å si hvordan Alexander'n ligger an til å vinne :) Men jeg heier på han inntil videre, men det kan fort snu hvis et bedre bidrag dukker opp hehe

Jeg pleier ikke å være særlig interessert i Melodi Grand Prix, men i år skal jeg se og høre det - for den sangen til Alexander og hele regien er jo virkelig et fyrverkeri av en sang :-)

Har ikke hørt noen av de andre sangene.

Skrevet

Jeg pleier ikke å være særlig interessert i Melodi Grand Prix, men i år skal jeg se og høre det - for den sangen til Alexander og hele regien er jo virkelig et fyrverkeri av en sang :-)

Alexander leder i de fleste land, og hos de fleste bookmakere:-) Det blir spennende å se neste lørdag :-)

Skrevet

Jeg så på svensk tv's svar på våre "adresse Moskva"-programmer, der de har et panel på 5 personer som ska gi poeng til alle sangene, og alle + programlederen gikk nesten helt av skaftet over Norges bidrag. Det var ikke måte på hvor mange godord som kom:-) Kult.

Skrevet

Alexander leder i de fleste land, og hos de fleste bookmakere:-) Det blir spennende å se neste lørdag :-)

Det har jo vært mange tilfeller der forhåndsfavoritten ikke har vunnet likevel...

Gjest prust
Skrevet

Jeg så på svensk tv's svar på våre "adresse Moskva"-programmer, der de har et panel på 5 personer som ska gi poeng til alle sangene, og alle + programlederen gikk nesten helt av skaftet over Norges bidrag. Det var ikke måte på hvor mange godord som kom:-) Kult.

Moro!

Nei - nå ble det jammen meg seint. Må legge meg. God natt!

Skrevet

Det har jo vært mange tilfeller der forhåndsfavoritten ikke har vunnet likevel...

Det har det jo:-) Men det er jo den eneste grunnen til at det fortsatt er spennende. Ellers ville det jo ha vært avgjort allerede :-)

Gjest krøllete duk
Skrevet

Oki, spennende blir det. Jeg liker Grand-Prix :) Jeg leser faktisk Se og Hør også hehe

Jeg er veldig godt orientert når det kommer til MGP. Alexander Rybak leder omtrent alle avstemninger som er, men..... I fjor var Sverige storfavoritt, og de kom sånn ca på 18. plass. De ble egentlig ikke stemt videre fra semifinalen, men en fagjury valgte dem som siste land.

Det er ikke alltid en fordel å være favoritt!

Bakgrunnen han er tildelt i Moskva er ikke helt heldig. Den har gjort til at f eks danserne må prøve ut nye drakter for ikke å forsvinne helt.

Gjest snabla
Skrevet

Da får du følge med og heie høyt. Grand-Prix er en årlig begivenhet her i huset. Til og med sønnen på 17 sitter benket :) En ordentlig kosekveld i heimen.

Skrevet

Jeg er veldig godt orientert når det kommer til MGP. Alexander Rybak leder omtrent alle avstemninger som er, men..... I fjor var Sverige storfavoritt, og de kom sånn ca på 18. plass. De ble egentlig ikke stemt videre fra semifinalen, men en fagjury valgte dem som siste land.

Bakgrunnen han er tildelt i Moskva er ikke helt heldig. Den har gjort til at f eks danserne må prøve ut nye drakter for ikke å forsvinne helt.

Jeg vet det, og nettopp derfor blir det veldig spennede :-) Gleder meg i hvert fall - og unner han seieren :-)

Gjest krøllete duk
Skrevet

Her er første prøven hans. Frikar forsvant helt, så skjortene deres var hvite i den andre prøven. Andre prøve ligger også på Youtube.

Gjest snabla
Skrevet

Oi du er tydelig langt mer inne i dette enn meg :) Men som du sier favorittstemel er ikke likestillt med seier. Her kan alt skje :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg liker variasjonen, det er ikke bare synging. Kvaliteten i denne finalen var veldig bra. Min favoritt var Håkon Ricardo.

En ting lurer vi på her. Misset Sebastian fælt på en tone, eller var det vårt fjernsyn som hakket?

Han misset veldig :o(

Gjest krøllete duk
Skrevet

Da får du følge med og heie høyt. Grand-Prix er en årlig begivenhet her i huset. Til og med sønnen på 17 sitter benket :) En ordentlig kosekveld i heimen.

Familiebegivenhet her også :)

Skrevet

Her er første prøven hans. Frikar forsvant helt, så skjortene deres var hvite i den andre prøven. Andre prøve ligger også på Youtube.

Herregud så skjønn den gutten er:-) Jeg har bare et problem: Når jeg har hørt den sangen, så får jeg den ikke ut av hodet igjen. Kan til og med våkne midt på natta - og den durer og går :-(

Gjest krøllete duk
Skrevet

Herregud så skjønn den gutten er:-) Jeg har bare et problem: Når jeg har hørt den sangen, så får jeg den ikke ut av hodet igjen. Kan til og med våkne midt på natta - og den durer og går :-(

Hehe, mannen min spyr av den snart ;) Han får den heller ikke ut av hodet.

Gjest snabla
Skrevet

Takk for link :) Ja, det var nok lurt med et klesbytte der, de forsvant helt.

Skrevet

Hehe, mannen min spyr av den snart ;) Han får den heller ikke ut av hodet.

LOL:-) Slik er jeg også :-) Jeg hater at den legger seg i hjernen min - for det er slitsomt. Men jeg elsker energien i sangen, og ikke minst den talentfulle Alexander:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...