Gå til innhold

norske talenter

Gjest skuffet og kjeder meg zzz

Anbefalte innlegg

Gjest krøllete duk
Skrevet

Takk for link :) Ja, det var nok lurt med et klesbytte der, de forsvant helt.

Noen reagerer veldig på den bakgrunnen. En skreiv noe sånt som "Hallo, det er mai og ikke jul nå". Det er artig å lese kommentarene på Youtube.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

10

• morsan

8

• candyqueen_83

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest snabla
Skrevet

Familiebegivenhet her også :)

Det er hyggelig med slike kvelder sammen :) Vi diskuterer sanger og kledsel og har ofte ulike favoritter. Så det blir litt konkurransepreg over det i heimen også :) Kos dere :)

Skrevet

Her er første prøven hans. Frikar forsvant helt, så skjortene deres var hvite i den andre prøven. Andre prøve ligger også på Youtube.

Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da?

Jeg syns også det var bedre i den norske finalen. Nå ble det anonymt. Og med Jul i Skomakergata-bakgrunn da. Herlighet.

Skrevet

Jeg syns også det var bedre i den norske finalen. Nå ble det anonymt. Og med Jul i Skomakergata-bakgrunn da. Herlighet.

*he he*Det har du jammen rett i.

(dessverre)

Skrevet

Det er jeg ikke enig i. De tok alt for mye oppmerksomhet fra Alexander, med sine flagrende gevanter og bevegelser.Og virket alt for mye som russiske kosakksdansere. Jeg har lest på Youtube at mange tror det er de de danser - og ikke norsk halling :-)

Gjest krøllete duk
Skrevet

De var enda mindre spretne i den andre prøven, og det så litt tamt ut da de noen ganger sto helt i ro.

Det at de byttet drakter fra den norske finalen er rykter jeg har lest, så jeg skal ikke påstå at det er sånn. De ligner visstnok for mye på drakter fra andre kulturer, og de vil ikke ha noe politisk budskap i klesdraktene.

Det norske showet er fremdeles noe som kan forandres på, men de er blitt fortalt at bakgrunnen blir slik, til tross for at de ønsket en helt lys bakgrunn.

Gjest krøllete duk
Skrevet

Her er andre prøve med lysere drakter på Frikar:

Forøvrig synes jeg at de rosa kjolene til koristene tar seg langt bedre ut enn de beige her i Norge.

Skrevet

Vi heier på Lydia og Håkon :-)

Jeg heier aldri på sangere på norske talenter.

De har Idol og det nye prgrammen som kommer snart.

Skrevet

Oki, spennende blir det. Jeg liker Grand-Prix :) Jeg leser faktisk Se og Hør også hehe

Nei dæven for en innrømmelse:-) Og dette tør du?

Skrevet

Herregud så skjønn den gutten er:-) Jeg har bare et problem: Når jeg har hørt den sangen, så får jeg den ikke ut av hodet igjen. Kan til og med våkne midt på natta - og den durer og går :-(

Kan du da tenke deg hvordan det er når 11-åringen har den som ringetone på mobilen eller?

Jeg er rett og slett lei hele sangen!!

Men jeg heier på Alexander likevel da;-)

brilleslangen
Skrevet

Jeg synes de som vant fikk en velfortjent seier... Og jeg har sett reprisen, og fikk tårer i øynene over reaksjonen demses da de fikk vite at de vant...

Gjest skuffet og kjeder meg
Skrevet

Jeg synes de som vant fikk en velfortjent seier... Og jeg har sett reprisen, og fikk tårer i øynene over reaksjonen demses da de fikk vite at de vant...

joda,unner de en bil og stipend!:) men synes selv de var kjedelige å se på

Skrevet

joda,unner de en bil og stipend!:) men synes selv de var kjedelige å se på

Kjedelige??

Gjest skuffet og kjeder meg
Skrevet

Kjedelige??

her hos oss synes vi vel alle de var kjedelige å se på.

generelt synes jeg dansegrupper er kjedeli å se på,selv om de kan være teknisk flinke.

(ikke verre enn at ikke alle liker opera e.l.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...