Gjest krøllete duk Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Takk for link Ja, det var nok lurt med et klesbytte der, de forsvant helt. Noen reagerer veldig på den bakgrunnen. En skreiv noe sånt som "Hallo, det er mai og ikke jul nå". Det er artig å lese kommentarene på Youtube. 0 Siter
Gjest krøllete duk Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 LOL:-) Slik er jeg også :-) Jeg hater at den legger seg i hjernen min - for det er slitsomt. Men jeg elsker energien i sangen, og ikke minst den talentfulle Alexander:-) http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6599374 Håper linken funker 0 Siter
Gjest snabla Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Familiebegivenhet her også Det er hyggelig med slike kvelder sammen Vi diskuterer sanger og kledsel og har ofte ulike favoritter. Så det blir litt konkurransepreg over det i heimen også Kos dere 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Her er første prøven hans. Frikar forsvant helt, så skjortene deres var hvite i den andre prøven. Andre prøve ligger også på Youtube. Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da? Jeg syns også det var bedre i den norske finalen. Nå ble det anonymt. Og med Jul i Skomakergata-bakgrunn da. Herlighet. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg syns også det var bedre i den norske finalen. Nå ble det anonymt. Og med Jul i Skomakergata-bakgrunn da. Herlighet. *he he*Det har du jammen rett i. (dessverre) 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da? Det er jeg ikke enig i. De tok alt for mye oppmerksomhet fra Alexander, med sine flagrende gevanter og bevegelser.Og virket alt for mye som russiske kosakksdansere. Jeg har lest på Youtube at mange tror det er de de danser - og ikke norsk halling :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6599374 Håper linken funker he he 0 Siter
Gjest krøllete duk Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da? De var enda mindre spretne i den andre prøven, og det så litt tamt ut da de noen ganger sto helt i ro. Det at de byttet drakter fra den norske finalen er rykter jeg har lest, så jeg skal ikke påstå at det er sånn. De ligner visstnok for mye på drakter fra andre kulturer, og de vil ikke ha noe politisk budskap i klesdraktene. Det norske showet er fremdeles noe som kan forandres på, men de er blitt fortalt at bakgrunnen blir slik, til tross for at de ønsket en helt lys bakgrunn. 0 Siter
Gjest krøllete duk Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes Frikar var mye kulere med draktene de hadde på seg i den norske finalen. Nå ser de ut som kelnere på uterestaurant! Og: Var de ikke enda mer spretne da? Her er andre prøve med lysere drakter på Frikar: Forøvrig synes jeg at de rosa kjolene til koristene tar seg langt bedre ut enn de beige her i Norge. 0 Siter
astridny Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Vi heier på Lydia og Håkon :-) Jeg heier aldri på sangere på norske talenter. De har Idol og det nye prgrammen som kommer snart. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Oki, spennende blir det. Jeg liker Grand-Prix Jeg leser faktisk Se og Hør også hehe Nei dæven for en innrømmelse:-) Og dette tør du? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Herregud så skjønn den gutten er:-) Jeg har bare et problem: Når jeg har hørt den sangen, så får jeg den ikke ut av hodet igjen. Kan til og med våkne midt på natta - og den durer og går :-( Kan du da tenke deg hvordan det er når 11-åringen har den som ringetone på mobilen eller? Jeg er rett og slett lei hele sangen!! Men jeg heier på Alexander likevel da;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=572523 Har jeg rett og slett ingen videre kommentar. Der mistet jeg all muligens gjenstående respekt for slike programmer. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg synes de som vant fikk en velfortjent seier... Og jeg har sett reprisen, og fikk tårer i øynene over reaksjonen demses da de fikk vite at de vant... 0 Siter
Gjest skuffet og kjeder meg Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg synes de som vant fikk en velfortjent seier... Og jeg har sett reprisen, og fikk tårer i øynene over reaksjonen demses da de fikk vite at de vant... joda,unner de en bil og stipend! men synes selv de var kjedelige å se på 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg liker variasjonen, det er ikke bare synging. Kvaliteten i denne finalen var veldig bra. Min favoritt var Håkon Ricardo. En ting lurer vi på her. Misset Sebastian fælt på en tone, eller var det vårt fjernsyn som hakket? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=572523 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 joda,unner de en bil og stipend! men synes selv de var kjedelige å se på Kjedelige?? 0 Siter
Gjest skuffet og kjeder meg Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Kjedelige?? her hos oss synes vi vel alle de var kjedelige å se på. generelt synes jeg dansegrupper er kjedeli å se på,selv om de kan være teknisk flinke. (ikke verre enn at ikke alle liker opera e.l.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.