Gjest honey darling Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Her ser man at puppene er fiksa: http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=572452 Er det fordi hun presser dem så høyt opp at kanten på protesene kan ses, eller har det noe å si hvordan de er lagt i forhold til muskulatur (evt lite kroppsfett) som gjør at det er så åpenbart at de er fake? Bare nysgjerrig:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Lite kroppsvekt! Utrolig stygt, kan ikke for mitt bare liv skjønne at menn/kvinner tenner på unaturlige kroppsdeler...((( 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.tvnorge.no/programportaler/ungkaren_20_vs_40_2009/ungkaren_20_vs_40_2009/mot_damene Hun her har ingen kant, men det er likevel ingen tvil om at hun har fylt opp lepper og pupper. 0 Siter
Gjest honey darling Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.tvnorge.no/programportaler/ungkaren_20_vs_40_2009/ungkaren_20_vs_40_2009/mot_damene Hun her har ingen kant, men det er likevel ingen tvil om at hun har fylt opp lepper og pupper. Jeg kan ikke se det utfra bildet du linker til, men jeg så ikke programserien. Det kommer kanskje bedre fram der? 0 Siter
Gjest honey darling Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Lite kroppsvekt! Utrolig stygt, kan ikke for mitt bare liv skjønne at menn/kvinner tenner på unaturlige kroppsdeler...((( Ikke jeg heller må jeg innrømme, i alle fall ikke når de ser så kunstige ut som her. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kan ikke se det utfra bildet du linker til, men jeg så ikke programserien. Det kommer kanskje bedre fram der? Jeg kan tenke meg hun linker til feil bilder og egentlig mener Anna som er bilde etter den hun linket til.. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kan ikke se det utfra bildet du linker til, men jeg så ikke programserien. Det kommer kanskje bedre fram der? Ja, spesielt munnen. Den så nok mer naturlig ut på bildet, for den så påklistret ut på tv. Hun hadde jo passet sammen ungkaren, de hadde blitt litt sånn Ken & Barbie :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kan tenke meg hun linker til feil bilder og egentlig mener Anna som er bilde etter den hun linket til.. Ja, stemmer, ble helt feil det der! 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Lite kroppsvekt! Utrolig stygt, kan ikke for mitt bare liv skjønne at menn/kvinner tenner på unaturlige kroppsdeler...((( Helt enig:-) Utrolig stygt. Det ser ut som man har tatt en ball, og delt den i 2 og limt på en halvdel på hver side. Nesten litt komisk :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2609284.ece Nå da kanskje 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ikke jeg heller må jeg innrømme, i alle fall ikke når de ser så kunstige ut som her. Er ikke det fordi de tar i for mye? Tror det kan se naturlig og fint ut som man går fra a til b-cup, men de fleste har vel i mer og mer og så blir de bare rare tilslutt? 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Uff, det var neimen ikke pent! Vet ikke hva det skyldes, om et er for mye i innleggene eller om huden er for slapp eller hva det er. Jeg har sett synlige kanter på enkelte andre, og alle var veldig tynne, så kanskje hidi har rett i at det er dette som er feilen? I slike tilfeller bør de heller ha litt mer dekkende plagg. Ellers ble jeg litt overrasket over å se at dama bare var 38 år. etter å ha sett henne på SVTs "Inför musikfestivalen" eller hva de kaller det, så trodde jeg at hun var i slutten av 40 årene.... 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Uff, det var neimen ikke pent! Vet ikke hva det skyldes, om et er for mye i innleggene eller om huden er for slapp eller hva det er. Jeg har sett synlige kanter på enkelte andre, og alle var veldig tynne, så kanskje hidi har rett i at det er dette som er feilen? I slike tilfeller bør de heller ha litt mer dekkende plagg. Ellers ble jeg litt overrasket over å se at dama bare var 38 år. etter å ha sett henne på SVTs "Inför musikfestivalen" eller hva de kaller det, så trodde jeg at hun var i slutten av 40 årene.... Det er jo bl.a. det at hun er så tynn som gjør at det ser rart ut. Og normale bryst har jo uansett en litt slakere kurve øverst. Det er jo ikke normalt at bryster ser ut som 2 halvkuler som er limt på kroppen. Jeg vet om en til som ser slik ut, og det er fru Beckham. Helt utrolig lite pent:-( 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Det er jo bl.a. det at hun er så tynn som gjør at det ser rart ut. Og normale bryst har jo uansett en litt slakere kurve øverst. Det er jo ikke normalt at bryster ser ut som 2 halvkuler som er limt på kroppen. Jeg vet om en til som ser slik ut, og det er fru Beckham. Helt utrolig lite pent:-( Ja det gjelder å tilpasse innleggene til kroppsstørrelsen! 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ja det gjelder å tilpasse innleggene til kroppsstørrelsen! Jeg synes ikke at silikonbryster er pent på noen. Det er dødt materiale - som oppfører seg unormalt. De har jo den samme fasongen uansett om eieren bøyer seg framover, bakover, står oppreist eller ligger :-( 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes ikke at silikonbryster er pent på noen. Det er dødt materiale - som oppfører seg unormalt. De har jo den samme fasongen uansett om eieren bøyer seg framover, bakover, står oppreist eller ligger :-( I utgangspunktet enig, men synspunktet er jo basert på alle de silikonpuppene vi _ser_, men jeg er overbevist om at det er en del silikonpupper der ute som vi ikke ser er fake. 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 I utgangspunktet enig, men synspunktet er jo basert på alle de silikonpuppene vi _ser_, men jeg er overbevist om at det er en del silikonpupper der ute som vi ikke ser er fake. Silikon kan vel aldri bli noe annet enn silikon? Dødt materiale kan aldri blir det samme som levende. Det blir som å ha et ustoppet dyr - i stedet for et levende :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Silikon kan vel aldri bli noe annet enn silikon? Dødt materiale kan aldri blir det samme som levende. Det blir som å ha et ustoppet dyr - i stedet for et levende :-) Ja, når man kjenner på det, ja, men nå tenkte jeg rent utseendemessig. En av dem jeg har "sett silikonkanten på" en dag hun gikk mer utringet enn normalt, hadde jeg faktisk aldri trodd hadde silikonpupper før det. hun er veldig slank og nett, og har ikke over-sized pupper i det hele tatt - helt normale, nette pupper. Men så avslørte hun seg med å gå med for mye utringing kombinert med for mye oush up i bh'en... ;-) Men bortsett fra dette så puppene hennes altså veldig fine og naturlige ut, og ettersom de var såpass små - tross alt - MEd silikon, så vil jeg tro at hun uten noe som helst omtrent hadde guttebryst. Jeg skjønner godt valget om å sette inn litt silikon, da. 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ja, når man kjenner på det, ja, men nå tenkte jeg rent utseendemessig. En av dem jeg har "sett silikonkanten på" en dag hun gikk mer utringet enn normalt, hadde jeg faktisk aldri trodd hadde silikonpupper før det. hun er veldig slank og nett, og har ikke over-sized pupper i det hele tatt - helt normale, nette pupper. Men så avslørte hun seg med å gå med for mye utringing kombinert med for mye oush up i bh'en... ;-) Men bortsett fra dette så puppene hennes altså veldig fine og naturlige ut, og ettersom de var såpass små - tross alt - MEd silikon, så vil jeg tro at hun uten noe som helst omtrent hadde guttebryst. Jeg skjønner godt valget om å sette inn litt silikon, da. Ja, det er klart at det kan være forskjell. Men jeg vet egentlig ikke hva jeg snakker om - siden jeg har mer enn nok fra naturens side. Jeg blir bare så trøtt av at vi alle skal være like :-( 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ja, det er klart at det kan være forskjell. Men jeg vet egentlig ikke hva jeg snakker om - siden jeg har mer enn nok fra naturens side. Jeg blir bare så trøtt av at vi alle skal være like :-( Ja, og jeg er egentlig litt ensgtelig for hva den oppvoksende slekt vil mene om dette og annet man fikser på. Jeg merker at min mann og andre menn på vår alder stort set kjenneri igjen lusa på gangen når det gjelder fake boobs, OG de synes naturlig er bedre. Men snakker man med menn som er 15-20 år yngre, vil de fra veldig ung alder ha blitt mer vant til å sse silikonpupper, og synes derfor at dette er et helt normalt utseende på pupper. Synd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.