Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Da heier vi på Kevin Men jeg tror ikke han vinner Med andre ord er det ikke håp for menneskeheten hehe Det tror ikke jeg heller, dessverre. Jeg har hørt rykter om at det er Lene og Petter som vinner. Jeg skulle jo egentlig ikke se på PH, og egentlig er jeg ikke så hekta på det heller. Det er jo ganske kjedelig, med intetsigende mennesker og intetsigende prat. Men det er en studie verdt - i alll sin overfladiskhet og innlæring i menneskets verste egenskaper:-) 0 Siter
Gjest snabla Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Det tror ikke jeg heller, dessverre. Jeg har hørt rykter om at det er Lene og Petter som vinner. Jeg skulle jo egentlig ikke se på PH, og egentlig er jeg ikke så hekta på det heller. Det er jo ganske kjedelig, med intetsigende mennesker og intetsigende prat. Men det er en studie verdt - i alll sin overfladiskhet og innlæring i menneskets verste egenskaper:-) Det er merkelig nok noe fengende med intetsigende og uinteressant også, eller kanskje bare rett og slett avslappende Jeg har akkurat sett 2 episoder her nå, da jeg gikk glipp av hele denne uken. Men nå har jeg fått dosa mi hehe. Jeg mener de fortsetter med den danske versjonen etter den norske avsluttes, jeg kommer sikkert til å benke meg litt foran den også 0 Siter
Gjest Ufattelig stygt Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Her har du ei annan, nydelig ei: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00367/gladdorthe_367173x.jpg Og hun har uttalt at hun aldri har tatt en eneste operasjon. Jaddah... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.