morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17362789 Jeg lurte på hva dette var for noe rart da jeg så overskriften på lista over annonser på finn....;-) Men selv da misforståelsen ble oppklart, var det i grunnen fortsatt rart. 0 Siter
Gjest snabla Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Det er intet mindre enn en skrivefeil gitt 0 Siter
Gjest x(o_o)x Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 -Hvilende løve..? Hvor da? Syns den rota der var mindre tiltrekkende, må jeg si.. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 For det første - hvem er det som kjøper en 25 kgs tung rotklump i utgangspunktet??? For det andre - finnes det noen som er villige til å kjøpe den brukt og som sannsynligvis ikke engang har førstehånds minner fra den???? For det tredje var den ikke akkurat pen da... 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 -Hvilende løve..? Hvor da? Syns den rota der var mindre tiltrekkende, må jeg si.. ;-) Ja, jeg så heller ikke en løve der. Ble bare en stor klump. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 For det første - hvem er det som kjøper en 25 kgs tung rotklump i utgangspunktet??? For det andre - finnes det noen som er villige til å kjøpe den brukt og som sannsynligvis ikke engang har førstehånds minner fra den???? For det tredje var den ikke akkurat pen da... Enig på alle punkter. 0 Siter
Gjest måpende Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Si meg, gjør du ikke annet enn å søke rundt på finn hele dagen? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Si meg, gjør du ikke annet enn å søke rundt på finn hele dagen? Ja, jeg er helt overbevist om at mann, barn, hus og jobb går for lut og kaldt vann fordi morsan finner morsomme Finn.no-annonser nå og da ^^ 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Si meg, gjør du ikke annet enn å søke rundt på finn hele dagen? Nei, jeg tror ikke det, for til og med mannen hennes heter Finn. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Si meg, gjør du ikke annet enn å søke rundt på finn hele dagen? Jeg fåt faktisk lønn for det;-) Får du lønn for all den gapinga forresten? ;-) Eller for all den tida du bruker på å se at jeg faktisk har funet noe på finn? ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg fåt faktisk lønn for det;-) Får du lønn for all den gapinga forresten? ;-) Eller for all den tida du bruker på å se at jeg faktisk har funet noe på finn? ;-) Hva med alle skrivefeila, morsan? 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Hva med alle skrivefeila, morsan? Det var da voldsomt så mye kritikk jeg skal få i dag da! 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Det var da voldsomt så mye kritikk jeg skal få i dag da! Det er ikke alle som har en like bra dag bestandig... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hvor i all verden var den hvilende løven? Jeg stirret og stirret, men så bare en knudrete brun klump. 0 Siter
Jeg er en jente Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Det så mer ut som en litt forsteinet elefantbæsj Morsomt innlegg morsan 0 Siter
morsan Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Det så mer ut som en litt forsteinet elefantbæsj Morsomt innlegg morsan LOL til linje én og takk til linje to;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.