Gå til innhold

Jobb og TU

Anbefalte innlegg

Gjest karabella
Skrevet

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Mange her som vet mye om slikt. Jeg er på TU og etter attføring til høsten lurer jeg på om en kan være 80% i jobb og ha en 20%TU videre når jeg kommer meg tilbake til arbeid?

Eller eventuelt hvor grensen går.

Så lurer jeg på om en får ansiennitet for det året en går ut i morspermisjon?

Og hva skjer om en blir sjuk etter noen mnd i arbeid og blir syk resten av året. Får en da tjenesteansiennitet for det første året en er sykemeldt?

Kan man få ansiennitet for å ha vært flere år hjemme med barn? Vi snakke rom læreryrket.

Glad for svar.

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "Hvis du mottar en uføreytelse og utvider arbeidsinnsatsen din, kan det gis uføreytelse med en uføregrad ned til 20 prosent."

Mer informasjon finner du på NAV sin side

http://www.nav.no/page?id=1073743842

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...