Gjest karabella Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Mange her som vet mye om slikt. Jeg er på TU og etter attføring til høsten lurer jeg på om en kan være 80% i jobb og ha en 20%TU videre når jeg kommer meg tilbake til arbeid? Eller eventuelt hvor grensen går. Så lurer jeg på om en får ansiennitet for det året en går ut i morspermisjon? Og hva skjer om en blir sjuk etter noen mnd i arbeid og blir syk resten av året. Får en da tjenesteansiennitet for det første året en er sykemeldt? Kan man få ansiennitet for å ha vært flere år hjemme med barn? Vi snakke rom læreryrket. Glad for svar. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Sitat: "Hvis du mottar en uføreytelse og utvider arbeidsinnsatsen din, kan det gis uføreytelse med en uføregrad ned til 20 prosent." Mer informasjon finner du på NAV sin side http://www.nav.no/page?id=1073743842 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.