Gå til innhold

Hvor my gi fra arbeidskollegaer?

Anbefalte innlegg

Gjest nsgjerrig i kveld
Skrevet

En arbeidskollega har konfirmant snart, hvor mye er det vanlig å gi fra foreldrenes arbeidskollegaer?

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi gir kr. 30 pr. hode på jobben. Frivillig. Så blir et kort kjøpt inn, pengene vekslet i sedler og alle skriver navnet sitt på.

Kjempekoselig :)

Gjest Mirakelet
Skrevet

På jobben min pleier de ikke gi når folk har konfirmanter.

Skrevet

På min jobb er det ikke vanlig å gi gaver i slike anledninger.

Skrevet

Hos oss gir vi til kolleger som gifter seg, og til kolleger som får barn, men ikke til kollegers barn som konfirmeres.

Skrevet

Det er aldri noen organisert innsamling når noen på jobben har konfirmanter. Er det nære kolleger, gir jeg noen ganger alene. 100 kr er vel da det minste vi kan putte i et kort. Noen gang har vi gitt blomster til foreldrene. I fjor gikk vi på avdelingen sammen om kort og penger til konfirmant, tror vi ga 100 hver.

Skrevet

Her har vi aldri gitt noe fra oss på jobben til de som har hatt konfirmant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...