Gjest vil se Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Er det i kveld? Og hva syns dere om Alexander Rybak? Jeg likte han i starten, men nå spiller de sangen hele tia på tvn så jeg er blitt dritlei, nesten så jeg håper han ikke vinner 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Neste lørdag, men kvalifisering (?) på torsdag tror jeg. 0 Siter
Gjest vil se Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Neste lørdag, men kvalifisering (?) på torsdag tror jeg. Ah takk skal du ha men kvalifisering, er Norge automatisk kvalifisert i år, eller må vi og kvalifisere oss? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ah takk skal du ha men kvalifisering, er Norge automatisk kvalifisert i år, eller må vi og kvalifisere oss? Vi må visstnok kvalifisere oss ja, det er vel bare noen få som automatisk går videre, jeg kan ikke de nye reglene. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ah takk skal du ha men kvalifisering, er Norge automatisk kvalifisert i år, eller må vi og kvalifisere oss? Alle land som vil være med må kvalifisere seg til finalen på lørdag, unntatt de 5 største bidragslandene som er bl.a Storbritania, Tyskland og Frankrike + 1 eller 2 land til. Resten av landene blir delt opp i 2 grupper der den første gruppa synger på tirsdag og 10 land går videre og det samme skjer med gruppe 2 på torsdag. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ah takk skal du ha men kvalifisering, er Norge automatisk kvalifisert i år, eller må vi og kvalifisere oss? Det er slutt på den tiden der man ble automatisk kvalifisert ved å gjøre det bra året før. Nå må alle gjennom kvalifisering, unntatt "superlandene" som bidrar mest med penger til EBU. 0 Siter
Gjest Ella Tarantella Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Det er slutt på den tiden der man ble automatisk kvalifisert ved å gjøre det bra året før. Nå må alle gjennom kvalifisering, unntatt "superlandene" som bidrar mest med penger til EBU. Vertsnasjonen er også direktekvalifisert 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Vertsnasjonen er også direktekvalifisert Ja, den glemte jeg i farten:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.