Gå til innhold

Når er det Melodi Grand Prix?

Anbefalte innlegg

Gjest vil se
Skrevet

Er det i kveld?

Og hva syns dere om Alexander Rybak? Jeg likte han i starten, men nå spiller de sangen hele tia på tvn så jeg er blitt dritlei, nesten så jeg håper han ikke vinner :D

Skrevet

Neste lørdag, men kvalifisering (?) på torsdag tror jeg.

Gjest vil se
Skrevet

Neste lørdag, men kvalifisering (?) på torsdag tror jeg.

Ah takk skal du ha :D

men kvalifisering, er Norge automatisk kvalifisert i år, eller må vi og kvalifisere oss?

Skrevet

men kvalifisering, er Norge automatisk kvalifisert i år, eller må vi og kvalifisere oss?

Vi må visstnok kvalifisere oss ja, det er vel bare noen få som automatisk går videre, jeg kan ikke de nye reglene.

Gjest Lilje30
Skrevet

Alle land som vil være med må kvalifisere seg til finalen på lørdag, unntatt de 5 største bidragslandene som er bl.a Storbritania, Tyskland og Frankrike + 1 eller 2 land til. Resten av landene blir delt opp i 2 grupper der den første gruppa synger på tirsdag og 10 land går videre og det samme skjer med gruppe 2 på torsdag.

Gjest Han vinner garantert
Skrevet

Jeg blir aldri lei.

Skrevet

Det er slutt på den tiden der man ble automatisk kvalifisert ved å gjøre det bra året før. Nå må alle gjennom kvalifisering, unntatt "superlandene" som bidrar mest med penger til EBU.

Gjest Ella Tarantella
Skrevet

Det er slutt på den tiden der man ble automatisk kvalifisert ved å gjøre det bra året før. Nå må alle gjennom kvalifisering, unntatt "superlandene" som bidrar mest med penger til EBU.

Vertsnasjonen er også direktekvalifisert

Skrevet

Vertsnasjonen er også direktekvalifisert

Ja, den glemte jeg i farten:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...