Gå til innhold

Bordplassering i bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

I alle bryllup jeg har vært i, har par sittet sammen.

Gjest togli
Skrevet

''Det er ikke kjekt når folk blir skuffet over plasseringen, og par blir som regel aldri skuffet over å få sitte sammen.''

Der er jeg helt uenig. Jeg sitter jo sammen med mannen min hver dag, og i bryllup eller annet festlig lag synes jeg det er morsomt å bli kjent med nye mennesker. Så kan man heller sende flørteblikk til sin kjære ;). Og slik tenkte jeg da vi var et ganske nytt par også (og med ekskjærester likeså).

Det har nok noe med din personlighet å gjøre, men mange mennesker er ikke helt komfortable med slike settinger.

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å sitte sammen med andre enn mannen min i et bryllup siden jeg har lett for å bli kjent med folk. Jeg kjenner derimot mange som ville følt seg meget beklemte i en slik situasjon. Når par får sitte sammen, tror jeg man favner mer om alle gjestene...

candyqueen_83
Skrevet

Nå er du vel i bryllup, men håper for din skyld at du fikk sitte ved siden av din kjære :o) Jeg syns ikke det er festlig å bli plassert blant noen jeg ikke kjenner hvertfall.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I alle bryllup og jubileer jeg har vært i, har ekteparene blitt splittet. Men man har blitt plassert i nærheten av folk man kjenner.

Skrevet

Forlovede par skal sitte sammen. Ektepar skal sitte hver for seg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Forlovede par skal sitte sammen. Ektepar skal sitte hver for seg.

Streng du er;))

Jeg synes det er bedre om par sitter som par, men blandet med par de ikke kjenner så godt... Jeg som singel, blir plassert i hytt og gevær, men jeg trives overalt også da:))

Skrevet

''I gamle dager het det seg vel at forlovede par skulle sitte sammenn, mens gifte par ble delt''

Da er det håp.... :o)

Gruer meg litt. Må sørge for å ta med meg nøkkel så kan jeg alltids trekke meg stille og rolig tilbake og gå hjem om det blir for ille. :o) Men for all del - det kan jo hende det blir kjempekoselig!

''det kan jo hende det blir kjempekoselig''

Det forekommer visst det også, selv om man blir sittende sammen med folk man ikke kjenner så godt.

;- )

Skrevet

Streng du er;))

Jeg synes det er bedre om par sitter som par, men blandet med par de ikke kjenner så godt... Jeg som singel, blir plassert i hytt og gevær, men jeg trives overalt også da:))

Jeg har aldri hatt ansvar for bordplassering i store selskaper, så vet jo ikke hvor streng jeg ville vært, da.

Det beste synes jeg mange ganger er å bli plassert i nærheten av ektfelle/samboer/kjæreste eller noen du kjenner godt, men ikke like ved siden av hverandre. Gjerne på andre siden av bordet, så er det lettere å få øyekontakt og ha en "privat" liten skål underveis.

Skrevet

Det er helt sant - alt er nytt! Ny dress, ny skjorte - slips - sko - bokser til og med! *Nam*

Ikke sokker?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har aldri hatt ansvar for bordplassering i store selskaper, så vet jo ikke hvor streng jeg ville vært, da.

Det beste synes jeg mange ganger er å bli plassert i nærheten av ektfelle/samboer/kjæreste eller noen du kjenner godt, men ikke like ved siden av hverandre. Gjerne på andre siden av bordet, så er det lettere å få øyekontakt og ha en "privat" liten skål underveis.

''Gjerne på andre siden av bordet, så er det lettere å få øyekontakt og ha en "privat" liten skål underveis.''

Slik var bordplasseringen i mitt ssiste bryllup, og det var kjempekoselig. Jeg fikk eldstebroren min som bordkavaler, go vi hadde det kjempemoro;)

Skrevet

Nå er du vel i bryllup, men håper for din skyld at du fikk sitte ved siden av din kjære :o) Jeg syns ikke det er festlig å bli plassert blant noen jeg ikke kjenner hvertfall.

Det gikk helt fint! :o) Vi var såpass få at alle par satt sammen og det var stooor stemning rundt bordet og hele bryllupet ble kjempekoselig!

Skrevet

Ikke sokker?

*Humrer* Joda, han hadde nye, mørke sokker også, men de er kjøpt tidligere. ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Det gikk helt fint! :o) Vi var såpass få at alle par satt sammen og det var stooor stemning rundt bordet og hele bryllupet ble kjempekoselig!

Så bra ;O) Hørtes veldig koselig ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...