Gå til innhold

hva er dette??

Anbefalte innlegg

Gjest hvaerdettte
Skrevet

Har vondt i endetarmen, krampeaktige smerter, noen som vet hva det kan være? ingen kjønnsykdom, og ingen synlige hemoroider.

Gjest kizi
Skrevet

Høres ut som krampe i endetarmen. Det har jeg hatt flere gang, og det er fryktelig vondt. For meg har det hjulpet og tatt ett varmt bad. Krampe i endetarmen kan i flere tilfeller komme av mye stress, men nødvendigvis ikke. Vondt er det i iallfall.

Gjest hvaerdettte
Skrevet

Høres ut som krampe i endetarmen. Det har jeg hatt flere gang, og det er fryktelig vondt. For meg har det hjulpet og tatt ett varmt bad. Krampe i endetarmen kan i flere tilfeller komme av mye stress, men nødvendigvis ikke. Vondt er det i iallfall.

ok, hvor lenge har det vart? gikk d over av seg selv?

Skrevet

Dette har jeg lest om. Det er ikke farlig og jeg har også lest ett sted at de ikke vet nøyaktig hva det kommer av. Det kan variere fra noen minutter og opp til en halvtime/times tid.

Kan hjelpe å sitte på baken på et hardt underlag med bena trukket opp.

Det kan også variere hvor ofte du har det, kan være fraværende i månedsvis før det kommer igjen.

Lurer på hvordan jeg i all verden kan huske dette, det jeg burde huske husker jeg ikke, hehe

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har slikt med jevne mellom, dvs 2-3 ganger i året. Lidelsen har et navn som jeg ikke husker hva heter.

Det er ikke farlig ihvertfall, det gjør vondt mens det står på og jeg har det et sted imellom 30-60 minutter. Jeg vet ikke om det finnes noe lure knep for at det skal forsvinne fortere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...