KaVa Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hadde alle rett - men det var spes. en jeg lurte på - men havna på riktig valg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Fikk 2 feil... Trikset - for meg som ikke synes alle babyer er søte - var å tenke at de som ikke var særlig søte, de var nok ekte, for det ville jo ikke ha vært noen kjøpere til dem ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Fikk 2 feil... Trikset - for meg som ikke synes alle babyer er søte - var å tenke at de som ikke var særlig søte, de var nok ekte, for det ville jo ikke ha vært noen kjøpere til dem ;-) ''Trikset - for meg som ikke synes alle babyer er søte - var å tenke at de som ikke var særlig søte, de var nok ekte, for det ville jo ikke ha vært noen kjøpere til dem ;-)'' *he he* Jeg synes faktisk at mange av dukkene ikke var spesielt søte. De så nesten overdervent nyfødt ut, med poser under øynene osv. Ekte babyer som er noen uker gamle har gjerne fått litt fyldigere og glattere kinn. Dukkene skiller seg ihvertfall fra de idealiserte babydukkene som barn leker seg med;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.