Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk

Gjest Vet ikke helt hva det handler om

Anbefalte innlegg

Gjest Vet ikke helt hva det handler om
Skrevet

Noen som ser det tv programet? Jeg har ikke sett det men bare lest om det. Hvem er det som vil bli med på sånt? Får de en stor premie eller? Må jo være noe stort de får siden de utbretter sitt og de nærmeste sitt liv på tv

Gjest høstløv
Skrevet

De gjør hva som helst for å få 5 minutter i rampelyset.

Usmakelig!

Skrevet

De kan få endel penger, hvis de ikke blir tatt i løgn. Blir de tatt i en eneste løgn får de ikke noe.

Forøvrig kan man lure på hvorfor noen blir med på noe sånt.

Skrevet

De gjør hva som helst for å få 5 minutter i rampelyset.

Usmakelig!

Det er utrolig hva noen gjør for penger.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at pengepremien er verdt å sette hele forholdet til venner, kjæreste/ektefelle og hele familien på spill for...

Orker ikke se det programmet mer, kikket på en gang ei iransk(?) jente deltok, moren hennes satt på en av stolene nedenfor scenen. Spm var om jenta respekterte/så opp til sin mor, hvorpå svaret var "nei". Jeg kan ikke begripe at det er verdt det.

Skrevet

De kan få endel penger, hvis de ikke blir tatt i løgn. Blir de tatt i en eneste løgn får de ikke noe.

Forøvrig kan man lure på hvorfor noen blir med på noe sånt.

Tja, hva er problemet egentlig? Her kan man tjene en masse penger kun på å være ærlig. Det burde jo gi noen muligheter til raske kroner for noen og enhver.

Gjest minnah
Skrevet

Tja, hva er problemet egentlig? Her kan man tjene en masse penger kun på å være ærlig. Det burde jo gi noen muligheter til raske kroner for noen og enhver.

Ja, og samtidig avsløre overfor sine nærmeste + hele landet at man har klina med kolleger på firmafest, at man har sendt bider av kjønnsorganet sitt til jenter man ikke kjenner, at man synes sin bestevenn er mindre intelligent enn seg selv, osv.

Men dem om det :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, å være ærlig er lett nok det. Men å skulle si sin ærlige mening om personer som en egentlig ikke har så godt forhold til, er ikke verdt noen kroner, å bevare et godt forhold har langt større verdi.

Skrevet

Ja, og samtidig avsløre overfor sine nærmeste + hele landet at man har klina med kolleger på firmafest, at man har sendt bider av kjønnsorganet sitt til jenter man ikke kjenner, at man synes sin bestevenn er mindre intelligent enn seg selv, osv.

Men dem om det :-)

Sliter man med slike ting, er kanskje ikke dette programmet man skal stille opp i.

Skrevet

Ja, å være ærlig er lett nok det. Men å skulle si sin ærlige mening om personer som en egentlig ikke har så godt forhold til, er ikke verdt noen kroner, å bevare et godt forhold har langt større verdi.

Litt av poenget er vel at man har reflektert litt over slike ting før man velger å stille opp.

Gjest minnah
Skrevet

Sliter man med slike ting, er kanskje ikke dette programmet man skal stille opp i.

Men det er jo nettopp slike ting de spør om - og som må besvares ærlig for å vinne penger. Videre er problemet at når de spør om klining på firmafest eller mms av kjønnsorgang, så sitter kjæreste/ektefelle ved siden av scenen. Bestevennen du føler seg mer intelligent enn, sitter også der og ser deg i øynene.

Et eksempel til var da ei jente avslørte at hun hadde vært utro, og samboeren satt altså der sammen med henne.

Kan ikke forstå at slikt er verdt å vinne penger på.

Gjest minnah
Skrevet

Litt av poenget er vel at man har reflektert litt over slike ting før man velger å stille opp.

Jeg mistenker nok ikke disse deltakerne for å være i overkant reflekterte akkurat..

Gjest høstløv
Skrevet

Men det er jo nettopp slike ting de spør om - og som må besvares ærlig for å vinne penger. Videre er problemet at når de spør om klining på firmafest eller mms av kjønnsorgang, så sitter kjæreste/ektefelle ved siden av scenen. Bestevennen du føler seg mer intelligent enn, sitter også der og ser deg i øynene.

Et eksempel til var da ei jente avslørte at hun hadde vært utro, og samboeren satt altså der sammen med henne.

Ikke jeg heller.

Men de får sine 5 minutter i rampelyset og blir sett av flerfoldige tusen mennesker.

At det er mer verdt enn å bevare gode familierelasjoner skjønner ikke jeg heller.

candyqueen_83
Skrevet

''Et eksempel til var da ei jente avslørte at hun hadde vært utro, og samboeren satt altså der sammen med henne.''

Men i dette eksempelet var det jo ikke han hun hadde vært utro mot, og han visste det jo fra før.

Gjest minnah
Skrevet

''Et eksempel til var da ei jente avslørte at hun hadde vært utro, og samboeren satt altså der sammen med henne.''

Men i dette eksempelet var det jo ikke han hun hadde vært utro mot, og han visste det jo fra før.

Godt mulig det var slik i dette tilfellet, men det graves fram mye annet som de andre ikke vet fra før.

Skrevet

Du sier noe, men problemet er at alle kan bli tatt i ett eller annet og spørsmålene stilles slik at ting høres verre ut enn det, det er av og til. Man kommer aldri helt bra ut av dette, blir i beste fall riper i lakken.

Skrevet

Enig!

Men på den annen side - ethvert menneske som har levd ei stund, har vel episoder/hemmeligheter de ikke ønsker skal spres for all verden?

Skrevet

Men er det ikke slik at de først har svart på alle spørsmålene utenfor scenen? Ellers kan man vel ikke vite om de svarer sant eller ikke når de sitter der på scenen?

Og hvis de vet spørsmålene på forhånd, kan de jo bare informere sine nærmeste før programmet?

Eller har jeg misforstått noe her.

Gjest Pontiac
Skrevet

Men er det ikke slik at de først har svart på alle spørsmålene utenfor scenen? Ellers kan man vel ikke vite om de svarer sant eller ikke når de sitter der på scenen?

Og hvis de vet spørsmålene på forhånd, kan de jo bare informere sine nærmeste før programmet?

Eller har jeg misforstått noe her.

Før programmet svarer de på rundt en 50 spørsmål sittende i løgndetektor

I programmet kan de få opptil 25 av disse spørsmålene

Selv om jeg skulle vært i det programmet så hadde jeg ikke likt tanken på å si de 50 spørsmålene til min familie, det er ganske privat etterhvert og du vet jo ikke hvilke 25 du får når du sitter der

I programmet må folk svare ærlig på spørsmålet, svaret kan være annerledes enn hva som er gitt i løgndetektor (l.dek.kan se løgn og i prog. svarer du motsatt men det er korrekt osv)

Jeg ville forøvrig ikke vært med på noe sånt

De som er med kan vinne opptil 500.000, spillet går etappevis, første etappe x antall kr. osv.

Gjest Pontiac
Skrevet

Før programmet blir de stillet 50 spørsmål sittende i løgndetektor

I programmet blir de stilt spørsmål etappevis, x ant. spørsmål som er svart ærlig x ant. kroner osv. Siste etappe gir 500.000kr (altså total premiesum)

Det er om å gjøre å svare ærlig. Blir de tatt i løgn så mister de alle pengene.

De kan svare motsatt av hva de svarte i løgndetektoren, forutsatt at svaret de gir i programmet er ærlig (løgn.det.kan ha reg. et svar som løgn, og vedk. svarer motsatt i progr. og det er da ærlig og vv.)

Jeg kan ikke skjønne hvordan folk kan stille opp på dette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...