Gå til innhold

Kan jeg stille inn mobilen på hurtigere tasting?

Anbefalte innlegg

Gjest needing help
Skrevet

Jeg taster så fort på mobilen at det hele tiden blir feil pga den får ikke hoppet til neste bokstav så fort. Finns det noen måte å stille inn dette på? Har en Nokia 6131.

Jeg liker å bruke vanlig manuell tasting, ikke sånn som autokorrigerer ordene. (Har aldri kunnet fordra det - dessuten skifter jeg mellom norsk og engelsk hele tiden når jeg skriver).

Skrevet

Det er stor forskjell på hvor raskt en mobil responderer på tastetrykk. Er din telefon tregere enn deg, så er det lite å gjøre med det. Så passer du på å kjøpe en telefon uten denne tregheten neste gang.

Gjest needing help
Skrevet

Det er stor forskjell på hvor raskt en mobil responderer på tastetrykk. Er din telefon tregere enn deg, så er det lite å gjøre med det. Så passer du på å kjøpe en telefon uten denne tregheten neste gang.

Hvordan skal man vite det når man kjøper ny telefon da?

Jeg syns alltid det tar noen dager å "bli godt nok kjent" med en ny telefon, og da er det for sent å bytte den.

Skrevet

Hvordan skal man vite det når man kjøper ny telefon da?

Jeg syns alltid det tar noen dager å "bli godt nok kjent" med en ny telefon, og da er det for sent å bytte den.

Det hjelper i hvert fall litt å passe på å kjøpe telefonen i en butikk hvor de sørger for at du kan prøve telefonen før du kjøper den. Noen steder er det jo ikke strøm på en eneste telefon :-(

Skrevet

min blir vesentlig tregere i oppfattelsen om minnet begynner å bli fullt på den... overstiger jeg minnekapasiteten med 70-75% så får den "sirup i ræva"... da sletter jeg unna litt meldinger og bilder og så går ting raskere igjen med en gang.

Gjest Pontiac
Skrevet

Kan ikke tro at det er noe instilling på det, har jeg aldri hørt om på noen mobil

Men bruk www.amobil.no neste gang du skal på handletur så kan du lese svært gode tester av de enkelte modellene. Der blir også respons etc testet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...