Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt forelsket i en mann som jeg ikke har kjent så veldig lenge. Sist vi møttes gav han mange komplement, og kunne absolutt tolkes som han likte meg.

Men hver gang vi tar kontakt, så er det jeg som må ta kontakten. Han svarer hyggelig på henvendelsene mine, men tar aldri selv initiativet. Er det jeg som er helt dum? Bør jeg prøve å holde meg unna for å se om han er interessert eller ikke? Det er en god avstand mellom oss geografisk.

Hvordan tenker dere menn i forhold til flørt osv fra damer? Hva gjør jeg? Klarer ikke stoppe tenke på han...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvor lenge har dere kjent hverandre og hvor ofte tar du kontakt?

Hvis det er veldig hyppig, så kanskje han ikke rekker å tenke tanken på å ta kontakt med deg, fordi du kommer ham i forkjøpet. Du kan jo drøye det litt, og se hva som skjer.

Skrevet

''Bør jeg prøve å holde meg unna for å se om han er interessert eller ikke? ''

Han viser ganske sikker ikke mer interesse ved at du trekker deg vekk. Det vil heller bli tatt for at du mister interessen.

''Det er en god avstand mellom oss geografisk.''

Kanskje avstanden er grunn til at han vurderer mulighet for noe mellom dere som urealistisk? Eller veldig lett, tar kun deg for å være ekstra vennlig, men ser ikke at du kan være ute etter noe mer.

Hvordan tenker dere menn i forhold til flørt osv fra damer? Hva gjør jeg? ''

Vær litt mer tydelig. Fortell dine tanker og håp, og spør om det gir gjenklang hos ham. Skader ikke spørre. Alt du kan tape er at han sier han ikke vil.

''Klarer ikke stoppe tenke på han...''

;-) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...