Gå til innhold

Kiropraktor

Gjest bare lurer på det da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behandler han pasientene utenpå klærne? Jeg bare spør siden en bekjent av meg sier at det er vanlig.

Skrevet

Nei, man må ta av seg på overkroppen, men vi jenter får lov til å beholde BH-en på altså :-)

Skrevet

Nei, man må ta av seg på overkroppen, men vi jenter får lov til å beholde BH-en på altså :-)

Så rart. En dame sa også at hun alltid er blitt behandlet utenpå klærne.

Jeg ville trodd det var vanlig at han behandlet ved å ta på huden, slik som du har erfart.

Jeg spør ikke fordi jeg skal til kiropraktor selv. Bare stusset litt over det med klærne :)

Gjest Knekk, knekk
Skrevet

Jeg går til kiropraktor og knekker opp låser i ryggen og i hoftene.

Jeg har på meg bukser og bh, tar altså "bare" av genser.

Skrevet

Jeg har aldri tatt av meg klær hos kiropraktor. Går der en gang i halvåret for å knekkes på plass.

Gjest mallet
Skrevet

Tror det kommer litt an på hva slags behandling man trenger. Men for behandling av ryggen er det vel vanligst å ha bare BH på.

Skrevet

Så rart. En dame sa også at hun alltid er blitt behandlet utenpå klærne.

Jeg ville trodd det var vanlig at han behandlet ved å ta på huden, slik som du har erfart.

Jeg spør ikke fordi jeg skal til kiropraktor selv. Bare stusset litt over det med klærne :)

''Jeg ville trodd det var vanlig at han behandlet ved å ta på huden, slik som du har erfart.''

Skal kiropraktoren knekke på låsinger i nakken er det ingen grunn til at man skal ta av seg, om man da ikke har genser med høy hals. Skal de knekke på plass noe oppe i ryggen pleier man å ta av seg på overkroppen. Samme gjelder ved triggerpunktbehandling.

Gjest lillevik
Skrevet

''Jeg ville trodd det var vanlig at han behandlet ved å ta på huden, slik som du har erfart.''

Skal kiropraktoren knekke på låsinger i nakken er det ingen grunn til at man skal ta av seg, om man da ikke har genser med høy hals. Skal de knekke på plass noe oppe i ryggen pleier man å ta av seg på overkroppen. Samme gjelder ved triggerpunktbehandling.

Har gått med mange kiropraktorer, og har alltid blitt bedt om å ta av meg ved knekking i nakken.

Skrevet

Har gått med mange kiropraktorer, og har alltid blitt bedt om å ta av meg ved knekking i nakken.

Det har aldri jeg opplevd, men jeg har bare vært hos tre-fire stykker i og med at jeg nå ha kiropraktor i nær familie.

Gjest Katten0
Skrevet

Ved første gangen så ble jeg bedt om å ta av t-shirten, og satt i bh'en. De resterende gangene kunne jeg beholde t-shirten på fordi jeg ble behandlet i nakken og det var ikke nødvendig.

Så det kommer vel ann på hvor problemet ligger hen.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg tipper det er litt ulik praksis fra behander til behandler, om de for eksempel skal kjenne etter låsninger langs ryggraden kan jeg tenke meg noen ville foretrekke at genser og t-skjorte var tatt av, for å kjenne tydelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...