Gå til innhold

Hårfjerning i salong...

Anbefalte innlegg

Gjest hårdyret
Skrevet

Skal til Syden 15 Juli og har lyst å være hårfri uten stubber hver dag!

Tenkte på voks i salong, men jeg må ta både legger, lår og bikini, har MYE hårvekst!!!

Hvordan burde jeg gjøre det? Ta en runde nå og en runde et par dager før vi drar?

Hvor langt må det være før behandling?

Er helt håpløs jeg altså, barberer på morningen og kvelden er det DE skjeggstubbene og håret er svart!

Hvis du har gjort dette, fortell meg gjerne om dine eerfaringer:o)

Gjest tinzytown
Skrevet

Voksing er virkelig ikke noe du vil gjøre for første gang, før du reiser på ferie.

Mange blir både blå, lilla, hoven osv.. Det ble ivertfall jeg og det var slettes ikke noe festlig syn.

Gjest hårdyret
Skrevet

Voksing er virkelig ikke noe du vil gjøre for første gang, før du reiser på ferie.

Mange blir både blå, lilla, hoven osv.. Det ble ivertfall jeg og det var slettes ikke noe festlig syn.

Nei, det var nok ingen hyggelig opplevelse, og jeg vil jo helst ikke se slik ut på ferie:o)

Men hvis jeg gjør det nå, så kan jeg heller ta en gang til før vi reiser, da er vel huden mer herdet??

Skrevet

jeg vokset for første gang på Din Hud og Hårpleie i Nydalen i Oslo for ikke lenge siden.. og jeg ble verken hoven,øm, rød, blå, lilla eller andre farger... litt rødlig første timen etterpå, men ingenting etter det...

Gjest hårdyret
Skrevet

jeg vokset for første gang på Din Hud og Hårpleie i Nydalen i Oslo for ikke lenge siden.. og jeg ble verken hoven,øm, rød, blå, lilla eller andre farger... litt rødlig første timen etterpå, men ingenting etter det...

Så bra da!

Hvordan har det gått i ettertid da? Tok det lang tid før det kom ut igjen? Er det helt borte lenge eller kommer det stubber fort?

Tok du kun legger?

Skrevet

Så bra da!

Hvordan har det gått i ettertid da? Tok det lang tid før det kom ut igjen? Er det helt borte lenge eller kommer det stubber fort?

Tok du kun legger?

Jeg tok hele bena og brasiliansk, valgte å fjerne alt både foran og bak... det er nå nesten fire uker siden og fortsatt er det ikke en stubb verken her eller der...

Så jeg er kjempefornøyd!

Men de anbefaler at en klipper håret kort selv, spes kjønnshårene bør ikke være lenger enn ca en cm når en kommer for å vokse det, da det blir mer lugging og vanskeligere å få det fint når en skal vokse... evt kan de klippe det for deg, men det koster ekstra...

Har du i tillegg barbert hårene jevnlig, så gjør det litt vondere visstnok.. men det aner jeg ikke, for jeg har sjelden orka å barbere, nettopp av den grunn at det vokser så sinnsykt fort ut igjen.. har ofte 1-3mm stubber under armene på kvelden selv om jeg har barbert på morningen.. og det er dritt.

Skrevet

Så bra da!

Tok du kun legger?

Jeg har også kraftig hårvekst på bena. Fikk leggene vokset i salong en gang for flere år siden. Ble lovet glatte legger i minst 4 uker.

Det var noe inni ¤%¤ vondt, og etter 1,5 uke hadde jeg flotte skjeggstubber igjen...

Har ikke turt å gjøre det igjen, men kjenner jeg har litt lyst til å prøve... Kanskje det blir likere ved gjentatte voksinger?

Skrevet

Jeg har også kraftig hårvekst på bena. Fikk leggene vokset i salong en gang for flere år siden. Ble lovet glatte legger i minst 4 uker.

Det var noe inni ¤%¤ vondt, og etter 1,5 uke hadde jeg flotte skjeggstubber igjen...

Har ikke turt å gjøre det igjen, men kjenner jeg har litt lyst til å prøve... Kanskje det blir likere ved gjentatte voksinger?

''Kanskje det blir likere ved gjentatte voksinger?''

Og svaret på det er et entydig JA! :-)

Men det forutsetter at du gjør det jevnlig, da. Du kan nok neppe dra fordeler av voksingen for flere år siden nå.;-)

Skrevet

''Kanskje det blir likere ved gjentatte voksinger?''

Og svaret på det er et entydig JA! :-)

Men det forutsetter at du gjør det jevnlig, da. Du kan nok neppe dra fordeler av voksingen for flere år siden nå.;-)

Å søren ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...