Gå til innhold

Er du kjent i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest Ut å gå tur
Skrevet

Har dem minibank på Risvollan senter?

Onsdag1365380628
Skrevet

Er ikke kjent i Trondheim nei, men et raskt søk på internett gav meg svaret på det du lurte på. Ja det finnes minibank på Risvollan Senter.

Skrevet

Onsdag har feil, det er ikke minibank på Risvollan senter lenger. Den ble nedlagt for flere år siden fordi den ikke lønte seg for banken lenger.

Gjest Ut å gå tur
Skrevet

Onsdag har feil, det er ikke minibank på Risvollan senter lenger. Den ble nedlagt for flere år siden fordi den ikke lønte seg for banken lenger.

Takk for svaret. Du sparet meg for en bomtur :-)

Onsdag1365380628
Skrevet

Hm, beklager. Det sto på en internettside, tilogmed med beskrivelse av beliggenhet. Skal ikke begi meg ut som kjentmann flere ganger....

Gjest Ut å gå tur
Skrevet

Takk :-)

Skrevet

Hm, beklager. Det sto på en internettside, tilogmed med beskrivelse av beliggenhet. Skal ikke begi meg ut som kjentmann flere ganger....

Utrolig sløvt av banken at man ikke har oppdatert nettsidene sine!

Gjest Helt fullstendig anonym for anledningen
Skrevet

Hver gang jeg er på biblioteket på Risvollan tenker jeg "hmm, lurer på om en av disse kanskje er Lillemus". Når du vet slike ting lurer jeg selvfølgelig enda mer enn jeg har gjort før :-p

Men jeg skjønner selvfølgelig at jeg bare må fortsette å lure.

Skrevet

Hver gang jeg er på biblioteket på Risvollan tenker jeg "hmm, lurer på om en av disse kanskje er Lillemus". Når du vet slike ting lurer jeg selvfølgelig enda mer enn jeg har gjort før :-p

Men jeg skjønner selvfølgelig at jeg bare må fortsette å lure.

Det finnes flere bibliotek i byen vet du. ;o)

Gjest hvem er du?
Skrevet

Du finner minibank på Maxi på Moholt og Nardocenteret. Men uttak i butikk går greit overalt.

Skrevet

Jojo, men å vite at det ikke er minibank på Risvollan senter, og i tillegg hvorfor den ikke er der lenger... Men selvfølgelig kan det jo være helt andre grunner til at du vet det :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jojo, men å vite at det ikke er minibank på Risvollan senter, og i tillegg hvorfor den ikke er der lenger... Men selvfølgelig kan det jo være helt andre grunner til at du vet det :)

Det får da være grenser for detektivvirksomhet rundt et kjent nick - og under et pseudonym attpå til.

Skrevet

Det får da være grenser for detektivvirksomhet rundt et kjent nick - og under et pseudonym attpå til.

Enig!

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig.

Gjest hvem er du?
Skrevet

Du er virkelig over kanten nysgjerrig og spekulativ. Jeg har lagt merke til at du har forsøkt å sirkle inn et par Trondheimsnick. Du virker litt syk.

Hva er hensikten? Stadige nye engangsnick og stalkertendenser er utrivelig.

Skrevet

Bare et lite apropos til dette med at noen vet dette og hint:

Jeg vet ikke hvordan Lillemus har det, men jeg ville lettere ha kommet med info ala denne Risvollan-informasjonen som Lillemus kom med hvis jeg visste om dette av alle andre grunner enn at jeg jobber der! Nettopp på grunn av slike små detektiver som deg...;-)

Skrevet

Legger meg helt flat og beklager. Jeg skulle ikke ha postet tankene mine her.

Men som andre her også sier trenger det jo overhodet ikke være derfor hun vet det.

Dette kan imidlertid også være en vekker til alle om hva man sier her inne dersom man ikke vil bli gjenkjent, med tanke på at folk muligens kan få tanker om hvem man er.

Jeg har ikke tenkt å skrive mer i denne tråden.

Skrevet

Jeg hadde vel neppe vært så dum at jeg hadde svart i tråden under eget nick om jeg hadde jobbet der. :o) Litt snapper man jo opp via jobben allikevel da.

Skrevet

Nei, er ikke minibank der lenger. Du finner en rett over gata for Shell Bilbyen, på baksida av Bohus på Moholt, ved inngangen til Ica Maxi på Moholt, og inne på Kbs. Ellers får du vel alltids tatt ut penger på Esso på Risvollan, antar jeg, eller Esso eller Shell på Moholt som begge er døgnåpne.

Skrevet

Nei, er ikke minibank der lenger. Du finner en rett over gata for Shell Bilbyen, på baksida av Bohus på Moholt, ved inngangen til Ica Maxi på Moholt, og inne på Kbs. Ellers får du vel alltids tatt ut penger på Esso på Risvollan, antar jeg, eller Esso eller Shell på Moholt som begge er døgnåpne.

Mange fine minibanker du ramser opp der, men den nærmeste Risvollan er vel tross alt på NardoCenteret :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...