KaVa Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror jeg ville stått på tilbudssiden: Gjøre det klart for henne at hun alltid kan nå deg på telefon, at om hun er i en vanskelig situasjon, så kan hun ringe deg - uansett tidspunkt, natt eller dag. Ellers tror jeg bare du må stole på at hun klarer å ta vare på seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Men akkurat denne russen fylte 18 år i mars og har gått to år på yrkesfaglig, ifølge trådstarters opplysninger. Ellers stemmer det jo helt at det er 1990-kullet som utgjør størstedelen av årets russekull. Datteren min fyller 19 i august og har gått 3 år på vgs, to år på medielinja pluss studiekompetansetillegg med allmenn- og mediefag. Jeg begynner å få mer og mer mistanke til at våre russebarn går på samme skole...? I alle fall samme linje og samme område. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg begynner å få mer og mer mistanke til at våre russebarn går på samme skole...? I alle fall samme linje og samme område. :-) Det er vel bare fire medielinjer med russekull i Oslo i år, så lenge man holder de private utenfor. Stikkord: Svært populær sentrumsskole. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er vel bare fire medielinjer med russekull i Oslo i år, så lenge man holder de private utenfor. Stikkord: Svært populær sentrumsskole. Ah. Ok,- da er det ikke her du bor likevel, nei. Husket det var en fra området her, og så hadde du et innlegg som tydet på lokal-kompetanse,- men da stemte ikke det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest store søs til umoden 18-åring Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Men min attenåring er ferdig med vg2 på yrkeslinja i år, og kullkameratene feirer da ikke russetid før de er ferdige med vg3. jeg var ferdig på vgs etter to år, og var da russ. Det samme gjelder søsteren min. Jeg begynte som lærling etter vgs. Man feirer jo at man er ferdig på skolen. Litt håpløst å feire før eksamen mener nå jeg da men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest store søs til umoden 18-åring Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 hei. nå må du følge med i timen! når en går to år på yrkesfaglig, så er en ferdig med skole. (det er kun to år igjen, som lærling.) da er en svart-russ. tror ikke en kan "velge" farge. de som tar studiespesialiering eller lignende, må gå tre år for å være russ, pga en er jo ikke ferdig med videregående skole før det er gått tre år. jeg gikk kontorfag, og var blåruss fordi jeg hadde gått grunnkurs allmen, og hadde hatt økonomi og bed-øk i to år. Så alle som tar faglinjer blir ikke svartruss nei. Ting forandrer seg stadig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 jeg var ferdig på vgs etter to år, og var da russ. Det samme gjelder søsteren min. Jeg begynte som lærling etter vgs. Man feirer jo at man er ferdig på skolen. Litt håpløst å feire før eksamen mener nå jeg da men. Men du - gikk det bra med lillesøster, feiringen og alt sammen? Mamma var fornøyd? :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Huff,- det var en fæl oppgave du har fått. Jeg har også russ i huset i år,- og ikke ti ville hester skulle fått meg av gårde på tur i denne tiden. Og h*n er faktisk fornuftig. Men, siden moren deres reiser bort, så er hun nok ikke helt på linje med meg, som aldri drikker/er bortreist når tenåringen min er på fest. Og som kjører og henter når som helst på natten. Og da kan hun jo ikke forvente seg så mye mer av deg,- enn at du er tilgjengelig i tilfelle søsteren din virkelig trenger deg... Akurat det tenkte jeg også...Jeg har også hatt russ i år, og holdt meg hjemme og tilgjengelig dersom det skulle være behov for meg ...det ble det heldigvis ikke men :-) Vi bor i en stor by da, som føles uoversiktlig i en sånn tid. Mulig det oppleves litt anderledes på mindre steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer jeg på Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan gikk det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.