Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Dropp kirka du. ) *smask* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Det var jo godt å høre :-) *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Talen gikk fint den! Jeg hadde med meg noen digre bilder av konfirmanten fra hun vr liten som jeg hadde brukt i jobbsammenheng for 10-13 år siden, som hun ikke ante noe om, og det var suksess! Talen gikk som forventet, og jeg tror hun ble glad for det jeg sa. Jeg var imidlertid mektig imponert over min søster, som ikek er så vant til å snakke for forsamlinger (selv om hun er leder på jobben sin) - hun holdt en fantastisk fin tale for dattera! Og kjolen ja - den var som en drøm - og jeg fikk mange komplimenter. Men du skulle ha vært flue på veggen her hjemme i det vi skulle gå ut døra faktisk omtrent på tida, og min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!! Heldigvis fikk vi bort det meste i en viss fart - men stemningen var en smule laber på vei til kirka... Men vi var skikkelig stilfulle - jentene i hvite kjoler og hvite pyntejakker, gutten i ny sort dress, mannen min i sort dress med lilla skjorte og lilla slips og jeg i den lilla kjolen :-) Kan du ikke sende meg et bilde? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242072651' post='4147498] Kan du ikke sende meg et bilde? Mjoooooo..... men jeg har ikke noen anonym mailadresse.... Vet ikke hvordan en lager det.... Vet du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Mjoooooo..... men jeg har ikke noen anonym mailadresse.... Vet ikke hvordan en lager det.... Vet du? Jeg er ikke anonym jeg heller. Nå må noen andre her våkne opp og sende deg adressen min. *roper* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242072878' post='4147502] Jeg er ikke anonym jeg heller. Nå må noen andre her våkne opp og sende deg adressen min. *roper* Hihi :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hihi :-) ...og aldri har det vært så stilt her, som de 10 siste minuttene?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hihi :-) Bruk meg som mellomkvinne da. ) [email protected] Jeg har Lottes adresse i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242072878' post='4147502] Jeg er ikke anonym jeg heller. Nå må noen andre her våkne opp og sende deg adressen min. *roper* Åh, er det meg du mener? Sånn for eksempel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Åh, er det meg du mener? Sånn for eksempel? Sånn for eksempel det, jah.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242073665' post='4147512] Sånn for eksempel det, jah.. ;-) Ok, sender den til prust da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Ok, sender den til prust da. Very good! :-) Det er bedre enn å legge den ut her ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hihi :-) Sendte deg mailen til Lotte på jobbmailen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242073768' post='4147515] Very good! :-) Det er bedre enn å legge den ut her ;-) Done 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Done ..og jeg venter i spenning... Prust har vel sovna nå...?! *litt utålmodig* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242073450' post='4147507] ...og aldri har det vært så stilt her, som de 10 siste minuttene?! Falt litt i staver over noe jobbegreier - har mailen oppe, men jeg har ikke fått den ennå.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Falt litt i staver over noe jobbegreier - har mailen oppe, men jeg har ikke fått den ennå.... Hmmm... det er nok ikke meningen at du skal få den, da ;-) .. joda, den dukker nok opp, hvis den ikke henger fast i pc'n til flyfly, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242074423' post='4147529] Hmmm... det er nok ikke meningen at du skal få den, da ;-) .. joda, den dukker nok opp, hvis den ikke henger fast i pc'n til flyfly, hehe! Henger ikke her, tror jeg. Er registrert som sendt 22.30 og ikke fått i retur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Henger ikke her, tror jeg. Er registrert som sendt 22.30 og ikke fått i retur. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Talen gikk fint den! Jeg hadde med meg noen digre bilder av konfirmanten fra hun vr liten som jeg hadde brukt i jobbsammenheng for 10-13 år siden, som hun ikke ante noe om, og det var suksess! Talen gikk som forventet, og jeg tror hun ble glad for det jeg sa. Jeg var imidlertid mektig imponert over min søster, som ikek er så vant til å snakke for forsamlinger (selv om hun er leder på jobben sin) - hun holdt en fantastisk fin tale for dattera! Og kjolen ja - den var som en drøm - og jeg fikk mange komplimenter. Men du skulle ha vært flue på veggen her hjemme i det vi skulle gå ut døra faktisk omtrent på tida, og min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!! Heldigvis fikk vi bort det meste i en viss fart - men stemningen var en smule laber på vei til kirka... Men vi var skikkelig stilfulle - jentene i hvite kjoler og hvite pyntejakker, gutten i ny sort dress, mannen min i sort dress med lilla skjorte og lilla slips og jeg i den lilla kjolen :-) Så flott å høre at det gikk bra! .-) ''min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!'' OK, del 2 skjønner jeg kan gå an sånn rent teknisk, men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.