Gå til innhold

Konfirmasjonsgudstjeneste og urolige unger

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

48

• mariaflyfly

10

• Mrs. Wallace

8

• hidi, the scorpion

8

Mest aktive i denne tråden

Talen gikk fint den!

Jeg hadde med meg noen digre bilder av konfirmanten fra hun vr liten som jeg hadde brukt i jobbsammenheng for 10-13 år siden, som hun ikke ante noe om, og det var suksess! Talen gikk som forventet, og jeg tror hun ble glad for det jeg sa.

Jeg var imidlertid mektig imponert over min søster, som ikek er så vant til å snakke for forsamlinger (selv om hun er leder på jobben sin) - hun holdt en fantastisk fin tale for dattera!

Og kjolen ja - den var som en drøm - og jeg fikk mange komplimenter. Men du skulle ha vært flue på veggen her hjemme i det vi skulle gå ut døra faktisk omtrent på tida, og min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!

Heldigvis fikk vi bort det meste i en viss fart - men stemningen var en smule laber på vei til kirka...

Men vi var skikkelig stilfulle - jentene i hvite kjoler og hvite pyntejakker, gutten i ny sort dress, mannen min i sort dress med lilla skjorte og lilla slips og jeg i den lilla kjolen :-)

Kan du ikke sende meg et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242072651' post='4147498]

Kan du ikke sende meg et bilde?

Mjoooooo..... men jeg har ikke noen anonym mailadresse.... Vet ikke hvordan en lager det.... Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjoooooo..... men jeg har ikke noen anonym mailadresse.... Vet ikke hvordan en lager det.... Vet du?

Jeg er ikke anonym jeg heller. Nå må noen andre her våkne opp og sende deg adressen min.

*roper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242072878' post='4147502]

Jeg er ikke anonym jeg heller. Nå må noen andre her våkne opp og sende deg adressen min.

*roper*

Hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242072878' post='4147502]

*roper*

Åh, er det meg du mener? Sånn for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242073665' post='4147512]

Sånn for eksempel det, jah.. ;-)

Ok, sender den til prust da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242073768' post='4147515]

Very good! :-)

Det er bedre enn å legge den ut her ;-)

Done :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242073450' post='4147507]

...og aldri har det vært så stilt her, som de 10 siste minuttene?!

Falt litt i staver over noe jobbegreier - har mailen oppe, men jeg har ikke fått den ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt litt i staver over noe jobbegreier - har mailen oppe, men jeg har ikke fått den ennå....

Hmmm... det er nok ikke meningen at du skal få den, da ;-) .. joda, den dukker nok opp, hvis den ikke henger fast i pc'n til flyfly, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242074423' post='4147529]

Hmmm... det er nok ikke meningen at du skal få den, da ;-) .. joda, den dukker nok opp, hvis den ikke henger fast i pc'n til flyfly, hehe!

Henger ikke her, tror jeg. Er registrert som sendt 22.30 og ikke fått i retur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talen gikk fint den!

Jeg hadde med meg noen digre bilder av konfirmanten fra hun vr liten som jeg hadde brukt i jobbsammenheng for 10-13 år siden, som hun ikke ante noe om, og det var suksess! Talen gikk som forventet, og jeg tror hun ble glad for det jeg sa.

Jeg var imidlertid mektig imponert over min søster, som ikek er så vant til å snakke for forsamlinger (selv om hun er leder på jobben sin) - hun holdt en fantastisk fin tale for dattera!

Og kjolen ja - den var som en drøm - og jeg fikk mange komplimenter. Men du skulle ha vært flue på veggen her hjemme i det vi skulle gå ut døra faktisk omtrent på tida, og min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!

Heldigvis fikk vi bort det meste i en viss fart - men stemningen var en smule laber på vei til kirka...

Men vi var skikkelig stilfulle - jentene i hvite kjoler og hvite pyntejakker, gutten i ny sort dress, mannen min i sort dress med lilla skjorte og lilla slips og jeg i den lilla kjolen :-)

Så flott å høre at det gikk bra! .-)

''min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!''

OK, del 2 skjønner jeg kan gå an sånn rent teknisk, men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...