waxo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, vettu hva, det synes jeg dere kan gjøre med god samvittighet. Tror alle skjønner at det kan bli ei lang beite med roligtid for 3 unger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så flott å høre at det gikk bra! .-) ''min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!'' OK, del 2 skjønner jeg kan gå an sånn rent teknisk, men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) Kanskje han er veldig kortvokst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, vettu hva, det synes jeg dere kan gjøre med god samvittighet. Tror alle skjønner at det kan bli ei lang beite med roligtid for 3 unger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så flott å høre at det gikk bra! .-) ''min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!'' OK, del 2 skjønner jeg kan gå an sånn rent teknisk, men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) ''men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) '' Han er fryktelig myk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242074423' post='4147529] Hmmm... det er nok ikke meningen at du skal få den, da ;-) .. joda, den dukker nok opp, hvis den ikke henger fast i pc'n til flyfly, hehe! Jeg fikk den - og nå har jeg sendt til deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kanskje han er veldig kortvokst? He he, nesten som mennene under slaget på Stiklestad, ref Aukrust? http://www.rekruttbatteriet.com/archives/179 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ''men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) '' Han er fryktelig myk. Da tør jeg nesten ikke tenke på hva annet han er i stand til....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da tør jeg nesten ikke tenke på hva annet han er i stand til....;-) http://2.bp.blogspot.com/_VUJsDG7Zo84/RhHcQXZVF9I/AAAAAAAABkQ/3cb-jkhAMwQ/s400/HeadButt-775611.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så flott å høre at det gikk bra! .-) ''min kjære klarte først å få skokrem på slipset, og deretter vimse en nypusset sko bortpå kjolen min bak!!!!'' OK, del 2 skjønner jeg kan gå an sånn rent teknisk, men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) Aner ikke - den detaljen lot jeg være å spørre om i kampens hete..... Gjett om ordet "kjeftesmelle" passet på meg akkurat da?!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ''men hvordan klarte han å få skokrem på slipset?? ;-) '' Han er fryktelig myk. myk ja - ja han er en myk mann :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, vettu hva, det synes jeg dere kan gjøre med god samvittighet. Tror alle skjønner at det kan bli ei lang beite med roligtid for 3 unger :-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg fikk den - og nå har jeg sendt til deg :-) Du har svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://2.bp.blogspot.com/_VUJsDG7Zo84/RhHcQXZVF9I/AAAAAAAABkQ/3cb-jkhAMwQ/s400/HeadButt-775611.jpg Visste ikke helt om jeg skulle våge å åpne den, men : LOL!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://2.bp.blogspot.com/_VUJsDG7Zo84/RhHcQXZVF9I/AAAAAAAABkQ/3cb-jkhAMwQ/s400/HeadButt-775611.jpg ÆSJ! Hva var det????!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 He he, nesten som mennene under slaget på Stiklestad, ref Aukrust? http://www.rekruttbatteriet.com/archives/179 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kanskje han er veldig kortvokst? Det er vel heller at han ikke er så veldig vant til å ha slips på... Gjett hvem som måtte knytte slipsknuten forresten - og som gjorde det med stil? *glise* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 http://2.bp.blogspot.com/_VUJsDG7Zo84/RhHcQXZVF9I/AAAAAAAABkQ/3cb-jkhAMwQ/s400/HeadButt-775611.jpg Fy "#¤%&! hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ÆSJ! Hva var det????!!!! En myk mann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 En myk mann Æsj! Æsj! Æsj! Nei du - mannen min er definitivt ikke noen myk mann - han er mandig og barsk! Men akkurat hvilke krumspring han gjorde for å få skosmurning på slipset aner jeg ikke. Når det gjelder den nypussete skoen på min kjole, så bøyde han seg ikke ned for å knyte opp lissene, men dinglet med skoen i min rompehøyde mens jeg vimset rundt i gangen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242075638' post='4147559] Du har svar :-) Mailserveren min er veeeeeeeeldig treg til å hente nye mail, det nytter ikke å trykke på send og motta heller.... Den kommer vel snart..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.