Gjest minnah Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242152490' post='4148009] Jeg er ikke stemt i den duren ;-) Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør heller, siden du ikke vil gå hverken med ungene samlet eller splittet. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør heller, siden du ikke vil gå hverken med ungene samlet eller splittet. ;-) Eh.. fordi ungenes besteforeldre er mine svigers, og at de er opptatt med konfirmanten.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242157143' post='4148107] Eh.. fordi ungenes besteforeldre er mine svigers, og at de er opptatt med konfirmanten.. :-) Hvorvidt du plasserer hos besteforeldre og svigers, var bare tatt ut av lufta. Men si halvsøstera di og tante Gunda da. Bedre? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Godt gjort! Grattis Takk! Og han spurte: "Hvor har du lært å knytte slpisknute hen?" Og jeg svarte som sant var, at jeg ikke visste, men jeg har da prøvd noen ganger. Jukset litt med en bruksanvisning fra et gammelt og godt leksikon forresten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Takk! Og han spurte: "Hvor har du lært å knytte slpisknute hen?" Og jeg svarte som sant var, at jeg ikke visste, men jeg har da prøvd noen ganger. Jukset litt med en bruksanvisning fra et gammelt og godt leksikon forresten :-) Bra han ble imponert iallefall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorvidt du plasserer hos besteforeldre og svigers, var bare tatt ut av lufta. Men si halvsøstera di og tante Gunda da. Bedre? :-) Hehe! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Enten kan dere droppe det, eller noen andre kan ha ungene mens du drar, eller så drar dere alle. Vet du, det er normalt med ulyder fra mindre søsken på en slik dag, og det er bare foreldrene selv som kaver seg opp..... som oftest ''Vet du, det er normalt med ulyder fra mindre søsken på en slik dag, og det er bare foreldrene selv som kaver seg opp..... som oftest :)'' Det er ikke nødvendigvis tilfelle. Det er veldig forstyrrende med unger som skråler og tramper rundt når det foregår (presumptivt) høytidelige handlinger i kirken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå er ikke jeg noen kirkegjenger men den kirken jeg tilhører lar mindre barn rusle rundt som de vil i kirken under gudstjensten. Det er ikke så mye galt de kan gjøre da, det eneste er at det står alltid brennende telys i en krok så man må følge med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.