Gå til innhold

Hjelp hvordan beskytte meg mot luktangrep?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

har en romkamerat som lager mat fra sitt hjemland. Jeg aner ikke hva det er med denne retten, men jeg klarer bare ikke lukta. Det er en søtaktig lukt som minner meg om en blanding av Chili, soyaolja og Lano såpe.

Har vinduet oppe men det hjelper ikke. Er det noe jeg kan gjøre for å kamuflere lukta?

Gjest liker ikke stinkdyr!
Skrevet

Flytt! :P

Det gjorde faktisk jeg og ei til da en vi bodde med stinka noe så vanvittig. Men det var ikke pga maten.

Fikk beskjed noen uker etter at vi hadde flytta, at han hadde _masse_ møllkuler nede i kofferten sin. Ikke rart hele han stinka! :S

Gjest best wishes
Skrevet

Flytt! :P

Det gjorde faktisk jeg og ei til da en vi bodde med stinka noe så vanvittig. Men det var ikke pga maten.

Fikk beskjed noen uker etter at vi hadde flytta, at han hadde _masse_ møllkuler nede i kofferten sin. Ikke rart hele han stinka! :S

Han flytter om en måneds tid,så det er egentlig ikke noe problem. spørsmålet er hvordan jeg skal overleve i mellomtiden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Han flytter om en måneds tid,så det er egentlig ikke noe problem. spørsmålet er hvordan jeg skal overleve i mellomtiden.

Kansje åpne luktesansene for nye og spennende lukter...

Gjest best wishes
Skrevet

Kansje åpne luktesansene for nye og spennende lukter...

ja he he , kanskje det:)

hidi, the scorpion
Skrevet

ja he he , kanskje det:)

Det man ikke kan bekjempe, det kjemper en sammen mot;)

Gjest best wishes
Skrevet

Det man ikke kan bekjempe, det kjemper en sammen mot;)

Har du noen gode råd?

hidi, the scorpion
Skrevet

Har du noen gode råd?

Spørre naboen om navn på krydder h*n bruker, vise interesse for matlagning. Før du vet ordet av det er du invitert på en herlig middag, og har glemt alt om heslig lukt....;)

Mat er aldri heslig, bare fremmed;))

Gjest best wishes
Skrevet

Spørre naboen om navn på krydder h*n bruker, vise interesse for matlagning. Før du vet ordet av det er du invitert på en herlig middag, og har glemt alt om heslig lukt....;)

Mat er aldri heslig, bare fremmed;))

Skulle gjerne invitert deg bort hit nå så du kan kjenne på lukta. Lurer på om du mener det samme da. Hvis du virkelig mente det samme da, skulle jeg fulgt rådene dine. inntil videre er jeg sterkt tvilende på at det er veien å gå. Jeg brekker meg bare jeg kjenner lukta.

hidi, the scorpion
Skrevet

Skulle gjerne invitert deg bort hit nå så du kan kjenne på lukta. Lurer på om du mener det samme da. Hvis du virkelig mente det samme da, skulle jeg fulgt rådene dine. inntil videre er jeg sterkt tvilende på at det er veien å gå. Jeg brekker meg bare jeg kjenner lukta.

Kjære deg, da hadde jeg kalt på vaktmesteren, hvis dere har det!

Kan jo være noe ulovlig de brygger på....

Skrevet

Hvor lenge har han vært romkameraat til nå, da?

Hvis det er en måned eller mer, er det jo bare å gjøre det du har gjort den tiden, for du har tydeligvis overlevd hittil;-)

Skrevet

Har du prøvd med parfyme (i lufta eller på deg selv) eller å bruke et sjal som du kan trekke opp til nesen?

Skrevet

Sett noen eggeglass med eddik og noen med vaniljesukker rundtomkring, det har jeg hørt skal være veldig effektivt mot røyklukt, så det skader ikke å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...