Gå til innhold

Drikke vann & dobesøk

Anbefalte innlegg

Gjest pradam
Skrevet

Jeg prøver å være flink til å drikke mye vann fordi jeg tror det vil være bra for meg. Så nå går jeg rundt med en vannflaske hele dagen og drikker jevnt og trutt, Problemet er at jeg løper på do hele tiden, og jeg blir så avhengig av å ha et toalett i nærhetene at det blir krongletet å reise ut på ærend og sånt. Dere andre som drikker mye - hvordan løser dere sånt?

punky brewster
Skrevet

har det på samme måte, men ser no ingen annen løsning enn å gå på do:)

Persille1365381127
Skrevet

Det er dessverre sånn det er :)

Men; det blir bedre etter hvert. Etter en uke med tre liter om dagen ble jeg "vant til det", og det roet seg litt :)

Gjest prust
Skrevet

Det er dessverre sånn det er :)

Men; det blir bedre etter hvert. Etter en uke med tre liter om dagen ble jeg "vant til det", og det roet seg litt :)

Se på meldinger!

Skrevet

Min erfaring er at den hyppige tissinga går over etter en stund med mye drikking. Det kan virke som om kroppen venner seg til den økte væskemengden.

Ellers er det nå bare å låne toaletter i butikker, på kafeer osv.

Gjest Aimabel
Skrevet

På jobben har jeg ikke alltid mulighet til å gå på do når det måtte passe meg, spesielt ikke tidlig på dagen. Da blir det til at jeg vetner med å drikke mye til senere på dagen. Det er ikke nødvendig å drikke massevis hele dagen, bare man drikker så man ikke er tørst. Når jeg er i byen irriterer jeg meg over at det ikke finnes flere offentlige doer, og så sniker jeg meg innom kafeer istedet.

Skrevet

Hm, har ikke tenkt over det, men jeg tisser mye hjemme og lite ute. Når jeg holder meg lenge nok går det over og behovet er borte i noen timer, faktisk... Kanskje verdt å prøve?

Skrevet

Uff... Hvilken ordbruk. Skulle heller skrevet at jeg går mye på toalettet hjemme...

Skrevet

På jobben har jeg ikke alltid mulighet til å gå på do når det måtte passe meg, spesielt ikke tidlig på dagen. Da blir det til at jeg vetner med å drikke mye til senere på dagen. Det er ikke nødvendig å drikke massevis hele dagen, bare man drikker så man ikke er tørst. Når jeg er i byen irriterer jeg meg over at det ikke finnes flere offentlige doer, og så sniker jeg meg innom kafeer istedet.

Det er jeg helt enig i. Det burde være flere offentlige toaletter i Norge...!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har bestanding drukket mye vann.

Men jeg har visst selskapsblære. :-)

Gjest nøtteliten83
Skrevet

jeg tisser stort sett like ofte uansett hvor mye jeg drikker,men tisser større mengder ved ekstra inntak.

blæra mi har gradvis blitt trent opp,til å holde på mer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...