Gjest Oppgitt mor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gutten har det siste halvåret forandret seg. Han banner og det kommer mye rare/stygge ord ut av munnen hans. Han banner ikke direkte til oss men vist han blir irritert for noe så kan det komme noen ord. Han takler ikke å bli sint for da roper han til oss i stedet for å snakke med oss. Jeg har sagt at når han roper så kan jeg ikke hjelpe han med det han er sint for. Han er veldig følsom og tåler ikke mye før han blir sint. Er han for stor til å gi timeout og sende han på rommet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, han er ikke for stor til time-out. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det eneste som hjelper i forhold til banning, er konsekvent holdning fra de voksne. Hos oss har banning alltid vært "forbudt"... dette har vært så klart for ungene - og spesielt at jeg ikke skal bannes til - at 22-åringen nylig unnskyldte seg med en gang han brukte ordet "jævlig" da han snakket med meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.