Gjest Villniss Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dukkehus, huskestativ og trampoline. Sykler, akebrett, ski står i uthuset og taes fram etter årstid og ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Trampoline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sandkasse som blir brukt et par ganger i løpetav sommeren, huskestativ som brukesdaglig, og trampoline som brukes daglig nårdet bare er tørt nok.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sandkasse som blir brukt et par ganger i løpetav sommeren, huskestativ som brukesdaglig, og trampoline som brukes daglig nårdet bare er tørt nok.. barna er 4,5 og nesten7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sklie, reiler, sykler, sparkesykler, sandkasse, traktor med henger, trampoline, lekehytte. Om sommeren har vi framme et ganske stort badebasseng. Hva er reiler??? Det samme som disser / husker / ronser? er det ikke ronser noen kaller det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tja... Vi har sånn "standard" lekestativ fra Maxbo med to husker og ei sklie på. Trampoline. Sandkasse. Ellers går det i sykkel, sparkesykkel, kritt til å tegne på asfalten med, såpebobler (og de eldste har skateboard da...) Når det blir ordentlig sommer kommer det vel et plaskebasseng i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva er reiler??? Det samme som disser / husker / ronser? er det ikke ronser noen kaller det? Ja, det er en huske. Ronse er et ord jeg hørte første gangen her inne. Da jeg vokste opp kalte vi det for disse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, det er en huske. Ronse er et ord jeg hørte første gangen her inne. Da jeg vokste opp kalte vi det for disse. Jeg har alltid sagt disse, det var "fine folka på Østlandet" som sa huske. ) Ronse skjønte jeg ikke hva var første gangen jeg så det her inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vi har husker, sandkasse, et "gyngedyr" (utendørs gyngehset, noe ala de du kan se på enkelte rasteplasser langs veien), trampoline, basketballkurv og i sommer blir det sklie. Vi har også et plaskebasseng som vi setter opp om sommeren. Ikke slik stort, men sånn omtrent 10 cm vanndybde :-). I tillegg har vi trær å klatre i og de har bygd en hytte i to trær. God plass til å sykle og slå ball. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, det er en huske. Ronse er et ord jeg hørte første gangen her inne. Da jeg vokste opp kalte vi det for disse. Jøss, bruker dere reil om huske? Jeg forbinder reil et jernstativ som står montert over snønivå i parkområdene i alpintbakkene, og fjortisene skliiir nedover og hopper fra reilen. http://www.hovden.com/hovden/bilder/rail_og_hartevatn_30.11.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dissestativ (også kalt huskestativ, reiestativ og gud vet hva), sandkasse med lokk, gyngedyr formet som en larve, plaskebasseng som skal tas frem til sommeren. Tenker litt på å kjøpe babysklie også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jøss, bruker dere reil om huske? Jeg forbinder reil et jernstativ som står montert over snønivå i parkområdene i alpintbakkene, og fjortisene skliiir nedover og hopper fra reilen. http://www.hovden.com/hovden/bilder/rail_og_hartevatn_30.11.jpg De sier reile her, og jeg er blitt helt hjernevasket Det tok meg mange år å venne meg til det ordet, men nå kommer det helt på auto.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 De sier reile her, og jeg er blitt helt hjernevasket Det tok meg mange år å venne meg til det ordet, men nå kommer det helt på auto.. snedig med sånne ord som bare sniker seg inn og som man først merker at man har adoptert når man er på fødestedet og får korreks av alle som syns man har endret dialekten TOTALT, hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det har vi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Trampoline, sandkasse, huskestativ med sklie, stor lekehytte , utemøbler for barn, trøtraktor og dukkevogner, og sist men ikke minst kommer plaskebassenget når sommeren er her. De har også sykler og sparkesykler til bruk på verandaen. Vi har 2 jenter på 3 og snart 6. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 trampoline og sandkasse i hagen. ellers har jo barna masse å finne på med kritt, såpebobler, diablo, hoppetau, sykler, baller, crocket, badminton m/nett som vi setter opp et par ganger i løpet av sommeren... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vi bor heldigvis sånn til at det er massevis med unger i nabolaget og de kan løpe fritt rundt. Dermed trenger de heller ikke noe særlig med leker i hagen for å ha det moro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lekehytte, sklie, lastebil og leketraktor, sandkasse m/gravemaskin, hoppeball, og tennisspill. Mer enn nok. De får lære bruke fantasien. Her er det mye skog, så de kan benytte den. Det er sunt å kjede seg litt. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.