Gå til innhold

Kan jeg vite?

Anbefalte innlegg

ung mamma!:)
Skrevet

Kan jeg på noe måte finne ut om andre har lest e mailen min?Jeg har online.no adresse...

Skrevet

Om noen har lest mailen du har sendt eller vært inne på din konto og lest?

jeg vet man kan merke mailen slik at man får beskjed når mottaker har åpnet den, men da må du merke den på forhånd. Vet ikke hvordan man gjør det på online.no, dessverre

ung mamma!:)
Skrevet

Om noen har lest mailen du har sendt eller vært inne på din konto og lest?

jeg vet man kan merke mailen slik at man får beskjed når mottaker har åpnet den, men da må du merke den på forhånd. Vet ikke hvordan man gjør det på online.no, dessverre

Om noen har vært inne på min konto. Om det fks står et sted sist jeg var inne og sjekket mail?

Skrevet

Om noen har vært inne på min konto. Om det fks står et sted sist jeg var inne og sjekket mail?

Jeg har en mailadresse fra universitetet der det står når jeg var inne sist, men tror ikke det er sånn på hotmailen min.. SÅ er litt usikker, kanskje det varierer fra hva slags konto du har.. Men hvis du mistenker at noen sjekker e-mailen din går det kanskje an å endre passordet?

Skrevet

Det tror jeg ikke hvis alt er som før og ikke forandret noe. Men forandre passordet, så ingen kjenner det.

Men du kan se på loggen og finne innloggingen der og trykke på egenskaper for å se dato og klokkeslett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...