ung mamma!:) Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Kan jeg på noe måte finne ut om andre har lest e mailen min?Jeg har online.no adresse... 0 Siter
mirami Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Om noen har lest mailen du har sendt eller vært inne på din konto og lest? jeg vet man kan merke mailen slik at man får beskjed når mottaker har åpnet den, men da må du merke den på forhånd. Vet ikke hvordan man gjør det på online.no, dessverre 0 Siter
ung mamma!:) Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Om noen har lest mailen du har sendt eller vært inne på din konto og lest? jeg vet man kan merke mailen slik at man får beskjed når mottaker har åpnet den, men da må du merke den på forhånd. Vet ikke hvordan man gjør det på online.no, dessverre Om noen har vært inne på min konto. Om det fks står et sted sist jeg var inne og sjekket mail? 0 Siter
mirami Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Om noen har vært inne på min konto. Om det fks står et sted sist jeg var inne og sjekket mail? Jeg har en mailadresse fra universitetet der det står når jeg var inne sist, men tror ikke det er sånn på hotmailen min.. SÅ er litt usikker, kanskje det varierer fra hva slags konto du har.. Men hvis du mistenker at noen sjekker e-mailen din går det kanskje an å endre passordet? 0 Siter
mrxx Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Det tror jeg ikke hvis alt er som før og ikke forandret noe. Men forandre passordet, så ingen kjenner det. Men du kan se på loggen og finne innloggingen der og trykke på egenskaper for å se dato og klokkeslett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.