damedamen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Hallo der ute! Regnes fjæregrill (grill laga av steiner i fjæra + kull) som åpen ild, eller som grill, i disse åpen-ild-forbud-tider? Takk for svar! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Her jeg bor kalles en steinring i fjæra for en bålplass, ikke for en "naturgrill". Og bål er å regne som åpen ild, ikke som grill. I hvert fall for min del. 0 Siter
damedamen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Her jeg bor kalles en steinring i fjæra for en bålplass, ikke for en "naturgrill". Og bål er å regne som åpen ild, ikke som grill. I hvert fall for min del. Det var da søren ;-) (jeg hadde glemt hva det het) Takk for svar! 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Regnes som bål, ja. Vi har også erfart at det har blitt innført forbud mot griller også, når det har vært veldig tørt. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Det var da søren ;-) (jeg hadde glemt hva det het) Takk for svar! He, he. Ikke så lett å huske alle faguttrykkene når det er så lenge mellom hver grillsesong. 0 Siter
damedamen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Regnes som bål, ja. Vi har også erfart at det har blitt innført forbud mot griller også, når det har vært veldig tørt. Søren også. Der gikk planene mine i vasken... Synes det er koseligere med bålplass enn engangsgrill... 0 Siter
damedamen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 He, he. Ikke så lett å huske alle faguttrykkene når det er så lenge mellom hver grillsesong. hehe, sant det :-) Faguttrykk, even :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.