Gå til innhold

Semifinale MGP

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Er det noen som skal se det? Norge er ikke med før på torsdag, men jeg skal likevel få med meg kveldens sending. Er litt spent på om Sverige kommer til finalen. De har en veldig fin sang i år. Operapop..

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

21

• morsan

17

• pekkaline

4

• Carwing

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mgp i kveld ja
Skrevet

skal se, har ikke hørt noen av låtene før. grei underholdning:)

Skrevet

Klart jeg skal se det. Gleder meg veldig, sitter klar!!!

AneM1365380603
Skrevet

skal se, har ikke hørt noen av låtene før. grei underholdning:)

Jeg har hørt alle låtene, men gleder meg til å se/høre dem likevel :) De har utrolig mange rare bakgrunner i Moskva. Det er skikkelig show. En stor kontrast til MGP f eks på 80-tallet. Nå er bakgrunner og show mer i fokus enn selve låta.

AneM1365380603
Skrevet

Klart jeg skal se det. Gleder meg veldig, sitter klar!!!

Jeg er også ganske klar nå, med litt snacks :o)

Skrevet

Skal ihvertfall begynne å se, men har digitalopptakeren redo:-)

Sverige er veldig spesiell, men liker den bedre etter å ha hørt den et par ganger enn jeg gjorde første gangen. Finland er vel også med i kveld?

AneM1365380603
Skrevet

Skal ihvertfall begynne å se, men har digitalopptakeren redo:-)

Sverige er veldig spesiell, men liker den bedre etter å ha hørt den et par ganger enn jeg gjorde første gangen. Finland er vel også med i kveld?

Ja, Finland er også med. De har en rap/techno-låt som jeg kan like til trimmen :)

Skrevet

Ja, Finland er også med. De har en rap/techno-låt som jeg kan like til trimmen :)

Ja husker den som fin, men har bare hørt den én gang på svenskenes adresse-variant.

Skrevet

Hei hei, ja nå er du i ditt ess :)

Trodde alt var ordnet med finalelistene jeg. Norge _kan_ risikere å falle utenfor altså?

AneM1365380603
Skrevet

Hei hei, ja nå er du i ditt ess :)

Trodde alt var ordnet med finalelistene jeg. Norge _kan_ risikere å falle utenfor altså?

Ja, men jeg tror Norge går videre. Den andre semifinalen er på torsdag.

Skrevet

Ja, men jeg tror Norge går videre. Den andre semifinalen er på torsdag.

Jeg synes det har vært mye positiv omtale om det norske bidraget.

Men hva var det med fotballkampen? Kan Norge miste poeng pga norsk dommer dømmer "feil"? Syne det er en drøy mix jeg...

Heier på Norge :)

AneM1365380603
Skrevet

Men hva var det med fotballkampen? Kan Norge miste poeng pga norsk dommer dømmer "feil"? Syne det er en drøy mix jeg...

Jeg tviler på at noen furtne Chelsea-tilhengere klarer å påvirke resultatet ;o)

Gjest mgp i kveld
Skrevet

et fotball lag boikotter norge ja.helt merkelige greier,det henger jo ikke sammen! blir som å boikotte alle amerikanere fordi man misliker en av dem...

Skrevet

''Jeg synes det har vært mye positiv omtale om det norske bidraget.''

Nesen for mye - favorittstempelet er så stort at alt annet enn seier vil nesten være en nedtur!!

Men det ER den beste, da, så vi får bare krysse fingrene;-)

AneM1365380603
Skrevet

Nesen for mye - favorittstempelet er så stort at alt annet enn seier vil nesten være en nedtur!!

Norge har fått en flott bakgrunn. Jeg gleder meg til å se den skikkelig på torsdag :) Det er en norsk vinternatt, selv om mange påstår det er mer amerikansk jul ;)

Hvis Alexander Rybak blir vist i nærbilder når han smiler vil han smelte mange ungpikehjerter :)

Skrevet

Krysser her jeg :)

Skrevet

Norge har fått en flott bakgrunn. Jeg gleder meg til å se den skikkelig på torsdag :) Det er en norsk vinternatt, selv om mange påstår det er mer amerikansk jul ;)

Hvis Alexander Rybak blir vist i nærbilder når han smiler vil han smelte mange ungpikehjerter :)

Det som kan bli Norges "bane" er de nye reglene, som gir "folket" mindre makt - telestemmene teller nå bare 50%, mens "ekspertene" bestemmer 50%....

Håper ekspertene blir like sjarmert som oss folket:-)

Jeg sendte en link fraa youtube til en dame jeg kjenner i Canada, hun falt nesten helt i staver over rybak og sangen. Og hun er ihvertfall ikke noen snerten ungpike;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det som kan bli Norges "bane" er de nye reglene, som gir "folket" mindre makt - telestemmene teller nå bare 50%, mens "ekspertene" bestemmer 50%....

Håper ekspertene blir like sjarmert som oss folket:-)

Jeg sendte en link fraa youtube til en dame jeg kjenner i Canada, hun falt nesten helt i staver over rybak og sangen. Og hun er ihvertfall ikke noen snerten ungpike;-)

Jeg håper juryen kan fjerne kompisstemmingen, Det er i allefall meningen med det :) Vi i Skandinavia er ikke bedre enn de andre når det kommer til det.

Jeg ble helt satt ut av Finland her :) Et forrykende show! Langt bedre enn de har hatt på prøvene.

Skrevet

Jeg håper juryen kan fjerne kompisstemmingen, Det er i allefall meningen med det :) Vi i Skandinavia er ikke bedre enn de andre når det kommer til det.

Jeg ble helt satt ut av Finland her :) Et forrykende show! Langt bedre enn de har hatt på prøvene.

Hva er likheten mellom Synnøve Sva(da) og kronprinsen?

Jo, de tror visst at Portugal ligger ved Middelhavet!!

AneM1365380603
Skrevet

Hva er likheten mellom Synnøve Sva(da) og kronprinsen?

Jo, de tror visst at Portugal ligger ved Middelhavet!!

Jeg får ikke med meg alt hun sier pga at vi er fire stk her, og de tre andre skravler endel :(

Fikk du med deg hva hun sa om hva svensk presse hadde sagt om Sveriges framførelse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...