Gå til innhold

Semifinale MGP

Anbefalte innlegg

Gjest agree
Skrevet

Jo, jeg tror jeg husker han igjen. Jeg likte godt programmene, for de var jo ikke alltid enige.

En av de beste låtene i år er Frankrike sitt bidrag. Jeg tror ikke de vinner, for låta er litt tung å bli kjent med. Når den først sitter i øret er den utrolig vakker :) Dama som synger den framfører den med stil! Hun er en av de få som faktisk står i ro mens hun synger. Kun de siste sekundene beveger hun seg litt.

Russland har også en dame som står i ro, men hun har en forderdelig bakgrunn som tar all fokus vekk fra låta.

Enig med deg, Frankrikes bidrag er nydelig :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

21

• morsan

17

• pekkaline

4

• Carwing

1

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

du følger visst bedre med enn folk flest?:P selv koser jeg meg nå med gamle favoritter fra 80 og 90 tallet,når det fortsatt var orkester.

fikk ingen nye favoritter i kveld...tar tid for meg å bli kjent med låter

Jeg liker også å se gamle favoritter :)

Nå trekker dagens finalister startnummer :)

Skrevet

Jo, jeg tror jeg husker han igjen. Jeg likte godt programmene, for de var jo ikke alltid enige.

En av de beste låtene i år er Frankrike sitt bidrag. Jeg tror ikke de vinner, for låta er litt tung å bli kjent med. Når den først sitter i øret er den utrolig vakker :) Dama som synger den framfører den med stil! Hun er en av de få som faktisk står i ro mens hun synger. Kun de siste sekundene beveger hun seg litt.

Russland har også en dame som står i ro, men hun har en forderdelig bakgrunn som tar all fokus vekk fra låta.

Jeg har ikke fått med meg så mye av de direktekvalifiserte.

Gjest mgp i kveld
Skrevet

Jeg liker også å se gamle favoritter :)

Nå trekker dagens finalister startnummer :)

å ja:) greit å vite:P skal se semi-finalen torsdag,men lørdag må jeg jobbe kveld,så da blir det søndagens reprise:/

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg så mye av de direktekvalifiserte.

Sverige fikk star tnr 4. Her er lista så langt:

3 Frankrike

4 Sverige

9 Armenia

10 Russland

17 Tyskland

18 Tyrkia

23 Storbritannia

25 Spania

Jeg ser på en pressekonferanse som i grunnen er veldig lang og kjedelig. Tror det var Israel som nettopp fikk start nr 2. Det blir spennende å se hva Norge får om vi kommer til finalen.

Gjest mgp i kveld
Skrevet

Sverige fikk star tnr 4. Her er lista så langt:

3 Frankrike

4 Sverige

9 Armenia

10 Russland

17 Tyskland

18 Tyrkia

23 Storbritannia

25 Spania

Jeg ser på en pressekonferanse som i grunnen er veldig lang og kjedelig. Tror det var Israel som nettopp fikk start nr 2. Det blir spennende å se hva Norge får om vi kommer til finalen.

hvor får du denne infoen fra forresten?

Skrevet

Jeg synes det har vært mye positiv omtale om det norske bidraget.

Men hva var det med fotballkampen? Kan Norge miste poeng pga norsk dommer dømmer "feil"? Syne det er en drøy mix jeg...

Heier på Norge :)

Nei, Chelseas oppfordring av boikott av Norge kommer til å falle ut helt feil. Chelsea er det mest hatede laget av andre supportere i England, så de risikerer at andre lags supportere stemmer Norge utelukkende fordi de ba om boikott;-)

Skrevet

Nei, Chelseas oppfordring av boikott av Norge kommer til å falle ut helt feil. Chelsea er det mest hatede laget av andre supportere i England, så de risikerer at andre lags supportere stemmer Norge utelukkende fordi de ba om boikott;-)

Vi får håpe det beste :)

Skrevet

uansett tror jeg at slike "blodfans" som bruker masse tid på MGP er ganske få, kanskje utgjør de bare 5% av stemmene. De aller, aller fleste som stemmer i Europa har verken sett hatkampanjen til Chelsea, eller til han grekeren på youtube, osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...