Gå til innhold

Er hodepine en "mild" bivirkning?

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg får ofte hodepine som bivirkning av medisiner, nesten uansett hva jeg tar, Selv paracept kan gi meg hodepine. Plages ikke med hodepine ellers. Hodepinen er så kraftig at jeg må gå til sengs, og det er vanskelig å få gjort noe.

Når jeg snakker med legen om dette, tar han det for en "mild" bivirkning og mener at dette kan jeg leve med. På pakningsvedlegget står det informasjon om at preparatet kan gi blodpropp og hjerneslag, og ved sterk hodepine skal man straks avslutte behandlingen og kontakte lege.

Er det meg som overreagerer? Jeg blir jo skeptisk til å fortsatt ta medisinen. Dette er medisin som skal taes over tid, og ikke en kur på feks ti dager.

Gjest infomert
Skrevet

Hva slags medisin er det snakk om da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...