mariaflyfly Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Når jeg er tilkobla trådløst nettverk på skolen eller hjemme hos kjæresten, får jeg ikke sendt e-post fra Outlook, men jeg kan motta. Mistenker at det bare er en liten innstilling et eller annet sted som må gjøres noe med i forhold til å godta et "fremmed" trådløst nettverk, men hvor er i så fall denne? Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Et søk på Google kom opp med denne siden: http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t295076.html Vet ikke om noe av dette er relevant for ditt problem, men du kan jo lese igjennom det. 0 Siter
....AV Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Ja, du må endre server for utgående post i innstillingene for e-post. Du finner den under verktøy-e-postkontoer. Hvis du f.eks. har online-abonnement står det smtp.online.no og du må endre til den leverandøren du er koblet til, f.eks. smtp.tele2.no 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Skrevet 13. mai 2009 Ja, du må endre server for utgående post i innstillingene for e-post. Du finner den under verktøy-e-postkontoer. Hvis du f.eks. har online-abonnement står det smtp.online.no og du må endre til den leverandøren du er koblet til, f.eks. smtp.tele2.no Fant nesten ut av det, men det funker ikke lkevel. Skal få en datanerd i klassen til å se på det. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.