Gå til innhold

Får lasta inn e-post, men ikke sendt

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Når jeg er tilkobla trådløst nettverk på skolen eller hjemme hos kjæresten, får jeg ikke sendt e-post fra Outlook, men jeg kan motta.

Mistenker at det bare er en liten innstilling et eller annet sted som må gjøres noe med i forhold til å godta et "fremmed" trådløst nettverk, men hvor er i så fall denne?

Noen som kan hjelpe meg? :)

Skrevet

Ja, du må endre server for utgående post i innstillingene for e-post. Du finner den under verktøy-e-postkontoer.

Hvis du f.eks. har online-abonnement står det smtp.online.no og du må endre til den leverandøren du er koblet til, f.eks. smtp.tele2.no

mariaflyfly
Skrevet

Ja, du må endre server for utgående post i innstillingene for e-post. Du finner den under verktøy-e-postkontoer.

Hvis du f.eks. har online-abonnement står det smtp.online.no og du må endre til den leverandøren du er koblet til, f.eks. smtp.tele2.no

Fant nesten ut av det, men det funker ikke lkevel. Skal få en datanerd i klassen til å se på det. ;)

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...