Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Noen som så dette programmet i går om jenta som fortalte om pappaen som drepte moren sin og seg selv? Det er det sterkeste jeg har sett på lenge... Hvilke tanker/følelser vakte dette i dere? Programmet ligger for øvrig på nrk nett-tv for de som ikke så det. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/493426 0 Siter
fresja Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg hørte sendingen nå, og må si det er sterke saker. Om jeg holder meg til landsbygda på Vestlandet. hvor vi bor, hadde vi hatt to like tragiske saker for noen år siden. En far dreper sin kone og de to yngste barna og seg selv. Tilbake sitter et hybelboende barn under 20 år med tusen spørsmål og ingen svar. En far dreper sin kone og mislykkes i forsøket på å drepe seg selv. Han blir bare livstruende skadet. Barna fant foreldrene da de kom hjem fra skolen. Faren var på sykehus i opptil flere år, men jeg har hørt at han nå er hjemme i bygda igjen; barna har visst tilgitt ham. Jeg har jo lest om mange lignende saker, men jeg glemmer etter en stund detaljene når tragediene skjer i andre kanter av landet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.