Gå til innhold

Friskgården, vært der?

Anbefalte innlegg

Gjest blir man frisk der tro...
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan opplegget der er?

Er det slik at det er hver dag (5 dager i uken) i 4-6 uker?

Hva skjer der?

Er det hele dagen?

Og hvor mye koster det?

Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne fortelle meg litt rundt dette!

Jeg er for tiden langtidssykemeldt for depresjon/angst og legen min mente jeg kanskje burde prøve ut dette.

Gjest Nå vil jeg ikke si hvem jeg er
Skrevet

Sønnen min har vært der, men det var et opplegg for unger det da. På Steinkjer du mener, eller? De har hjemmeside, kanskje du skulle tatt en titt på den?

brilleslangen
Skrevet

en jeg kjenner har vært der. slet med sterke smerter og depresjon pga dette. selve opplegget på friskgården vet jeg ikke så mange detaljer om, men det var snakk om endel trening. ikke hardtrening, men de gikk mye turer og drev med diverse øvelser og så var det en del samtaler med den som hadde ansvaret for opplegget for min kjenning.den jeg kjennersom har vært der slet jo bl.a medsterke smerter og varnaturlig nok nokså fokusert på det, men i løpet av behandlingstiden på friskgården lærte ho å tenke annerledes, ha fokus på andre ting enn smertene- Psykisk hadde ho veldig godt av perioden ved friskgården.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...