Gjest mammaen til barnet Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvilken bok bruker barna deres på mellomtrinnet i matte? Mitt barn henger etter de andre i matte, og vi har avtalt at vi skal jobbe litt med matte i ferien. Da kan det være greit med en ny bok, de bøkene de har nå synes jeg er gammeldagse med mye tekst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tusen millioner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hm. Jeg laga nyss et langt svar til deg med masse lenker, men vet ikke hvor det har blitt av. Poenget mitt var at det finnes masse nettressurser som kan brukes til mattearbeid, ikke bare bøker. Og det kan kanskje være mer motiverende for både barn og foreldre å drive med. Det er mye motivasjon i å få reaksjon på riktig svar med det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Grunntall. Multi vet jeg også brukes, og nettressursen til multi er svært god! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mine to i andre og fjerde, bruker Multi. Synes boka er veldig fin med flotte illustrasjoner og ganske så logisk oppbygning, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 tusen millioner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Min 6.klassing bruker Multi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.