Gå til innhold

Rimelig festdrakt?

Gjest linker og tips mottaes med takk

Anbefalte innlegg

Gjest linker og tips mottaes med takk
Skrevet

Er det noen som vet om en passe rimelig bunad/festdrakt? Og om man må bestille eller kan bare kjøpe der og da.

(Er ikke til 17. mai i år...)

Skrevet

Glemte å si at jeg ønsker NY. :-)

Sparkjøp.

Gjest bikku
Skrevet

Var innom sparkjøp forleden og konstaterte at made-in-china-bunadene faktisk er ganske fine. Og bunadsko koster 79 kr. Da går det an å stase seg opp uten å være rik!

Gjest synes ikke jeg.
Skrevet

Var innom sparkjøp forleden og konstaterte at made-in-china-bunadene faktisk er ganske fine. Og bunadsko koster 79 kr. Da går det an å stase seg opp uten å være rik!

''Var innom sparkjøp forleden og konstaterte at made-in-china-bunadene faktisk er ganske fine.''

Smaken er delt. Festdraktene de hadde for noen år siden var mye penere, synes jeg.

Gjest bikku
Skrevet

''Var innom sparkjøp forleden og konstaterte at made-in-china-bunadene faktisk er ganske fine.''

Smaken er delt. Festdraktene de hadde for noen år siden var mye penere, synes jeg.

Var det da de hadde svarte drakter med blått el gult el vinrødt som kontrastfarge? De var ok. Nå har de mer av den broderte typen. Men i fhd til de vanlige barnebunadene, så er de mye mer forseggjorte.

Og du har selvsagt rett i fhd til smak. Siden jeg har en originalbunad, så har jeg vel aldri vurdert draktene med tanke på kjøp. Heller med tanke på at butikkdraktene har blitt mye mer forseggjorte.

Skrevet

De var pene i designet, men fargene var unaturlige, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...