Gjest Nickløsheletia Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Må bare skryte av min skjønne svigermor som jeg løy til og ikke ville besøke i helga. Heldigvis sa jeg ihvertfall at jeg synes hun er alle tiders, bli og hyggelig. Det er hun virkelig. I kveld kom hun innom med nybakt sjokolade jeg kunne fryse ned og spare til 17-mai og is-penger til ungene. Jeg var ærlig og fortalte henne hva "dette annet" jeg skulle gjøre og hun hadde full forståelse for det. Hun så seg omkring i hagen og kunne se at jeg har jobbet hardt i det siste sa hun. Ingen skade skjedd altså:-) Neste uke skal vi på middag til henne. 0 Siter
mirami Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Så bra:) De fleste har forståelse så lenge du er ærlig og forklarer hvorfor:) 0 Siter
Gjest Husker ikke nicket i forrige tråd Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Så flott, koselig å lese. Fortsett å være ærlig du, og forklar heller litt godt at det ikke har minste med henne og gjøre og at du ikke makter alt i løpet av uka. Tror vel kanskje dere har kommet et steg lenger med hva som har hendt nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.