Gå til innhold

Trillepike - lønn

Gjest bikku

Anbefalte innlegg

Gjest bikku

Jente 11 år, skal trille baby i tunet/nærområdet noen timer innimellom. En investering for å få henne til leketante og barnevakt om noen år. Hva bør hun få betalt for timen/gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg ville forhørt meg litt rundt, for dette er litt vanskelig å svare på. Feks min 12 åring triller gladelig tur med gatas babyer og får hun litt penger for jobben er det bonus, hvis ikke gjør det ikke noe, for hun gjør det fordi hun har lyst. Samtidig mener jeg at man ved å betale dem litt viser at man setter pris på jobben deres, og det øker sjansene for at de kommer tilbake. Gode trillepiker og barnevakter bør man ta rede på, og rekruteringen starter gjerne i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei snuppe på snart 10. Ho synes at 20,- er ganske mye penger. Det kommer jo litt an på hvor lang turen er, men dersom ho er borte 1/2 time så er vel 20-30 helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Jeg betalte 20 for første timen, 25 for andre timen, og 30 for tredje timen. Det var min fornøyd med. Så sendte jeg penger så de kunne kjøpe en is eller noe å drikke.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...