Gjest bikku Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jente 11 år, skal trille baby i tunet/nærområdet noen timer innimellom. En investering for å få henne til leketante og barnevakt om noen år. Hva bør hun få betalt for timen/gangen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg ville forhørt meg litt rundt, for dette er litt vanskelig å svare på. Feks min 12 åring triller gladelig tur med gatas babyer og får hun litt penger for jobben er det bonus, hvis ikke gjør det ikke noe, for hun gjør det fordi hun har lyst. Samtidig mener jeg at man ved å betale dem litt viser at man setter pris på jobben deres, og det øker sjansene for at de kommer tilbake. Gode trillepiker og barnevakter bør man ta rede på, og rekruteringen starter gjerne i den alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har ei snuppe på snart 10. Ho synes at 20,- er ganske mye penger. Det kommer jo litt an på hvor lang turen er, men dersom ho er borte 1/2 time så er vel 20-30 helt OK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg betalte 20 for første timen, 25 for andre timen, og 30 for tredje timen. Det var min fornøyd med. Så sendte jeg penger så de kunne kjøpe en is eller noe å drikke. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.