Speak Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, og jeg synes det er irrellevant, nettopp fordi læretida ikke kan sammenlignes med vanlig jobb. Der er jeg veldig enig med deg. Dette er utdanning!!! De som er lærlinger er heldige å faktisk få betalt mens de tar utdanning. Ikke mange får det. Og etter hvert som de blir flinkere blir også lønna høyere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Er enig med deg at 100 kroner er høy timebetaling for en 15-åring, men jeg mener at betalingen må sees i sammenheng med antall timer. Skulle denne ungdommen ha jobbet flere timer hver dag hadde nok regnestykket blitt annerledes. Ja, jeg tenkte også det. Ho får jo en veldig liten jobb. 2,5 timer hver annen uke. Ikke mye å skryte av akkurat. Men da får ho litt lommepenger, og jeg får utført en jobb som jeg setter pris på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Der er jeg veldig enig med deg. Dette er utdanning!!! De som er lærlinger er heldige å faktisk få betalt mens de tar utdanning. Ikke mange får det. Og etter hvert som de blir flinkere blir også lønna høyere. Det var godt at noen tok poenget mitt, da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.