Gå til innhold

Hva skal du stemme til høsten?

Anbefalte innlegg

Gjest Løveføtter
Skrevet

''Jeg trykket på usikker på ALLE, og ble KRF ;-)''

He he...det viktigste er ikke viten, men _tro_! :-) Og tvil er jo en form for tro, er det ikke? ;-)

Måtte leke meg mer vet du, hvis jeg var helt enig i alle, ble jeg SV, mens var jeg helt uenig i alle ble jeg FRP...

Så får vi heller følge litt mer med på debattene som vil komme utover, og ta valget litt senere.

Men de lover jo alltid gull, men de klarer ikke holde mye av det de lover.

Kommer med alt de skal gjøre bedre, men hører aldri hva de skal skjære ned på...

Skrevet

Venstre, Rart at e1/4 havner på Venstre, når det får så få stemmer!

Skrevet

Fikk Ap. Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å stemme på Ap.

Fikk samme he. Kunne nesten ikke stemt AP om helvete hadde frosset til is.

Skrevet

Raudt m-l ®

Du bør stemme Raudt/Rødt ® ved stortingsvalget 2009. Bekreft resultatet ved å ta testen "Den Store Partitesten".

Skrevet

Måtte leke meg mer vet du, hvis jeg var helt enig i alle, ble jeg SV, mens var jeg helt uenig i alle ble jeg FRP...

Så får vi heller følge litt mer med på debattene som vil komme utover, og ta valget litt senere.

Men de lover jo alltid gull, men de klarer ikke holde mye av det de lover.

Kommer med alt de skal gjøre bedre, men hører aldri hva de skal skjære ned på...

:-)

''Jeg trykket på usikker på ALLE, og ble KRF ;-)''

''He he...det viktigste er ikke viten, men _tro_! :-) Og tvil er jo en form for tro, er det ikke? ;-)''

Akkurat. Spør den som sier de ikke tror på noe om h*n noen gang tviler på at de ikke tror! ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Raudt m-l !!!

Vel, det var ..midt sagt en overraskelse :-) Er nok en smule mer blåfarge blandet i ja.

Skrevet

Fikk samme he. Kunne nesten ikke stemt AP om helvete hadde frosset til is.

''Fikk samme he. Kunne nesten ikke stemt AP om helvete hadde frosset til is. – alida''

:-D hehe Av og til har mine tanker gått til han som var så sikker på at det alltid var ett parti som kan løse alle slags problemer. - "Hva heter det da", ville folk vite. Jo, "Mitt Parti!". Var han enig med flere kallte han det "Vårt Parti!" :-)

Skrevet

Raudt m-l !!!

Vel, det var ..midt sagt en overraskelse :-) Er nok en smule mer blåfarge blandet i ja.

Lilla? ;-)

Gjest madija
Skrevet

Lilla? ;-)

"Det Lilla partiet, smått men godt!"

Jeg er fullstendig imot mer oljeutvinning, og siden det var så mange spm om dette er det klart man blir raud ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Lilla? ;-)

*minnah er i ferd med å teste ut et nytt nick, men hadde ikke akkurat tenkt å røpe seg på første innlegg....* ;oP

Skrevet

*minnah er i ferd med å teste ut et nytt nick, men hadde ikke akkurat tenkt å røpe seg på første innlegg....* ;oP

*knis*

Er dog ikke sikkert jeg hadde tenkt over det. Kan hende jeg hadde trodd at det var en ny person som ville kommenetere her;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...