Lillemus Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Har du lest Sarah`s nøkkel? Det er også fra 2 verdens krig. "Saras nøkkel" er nydelig!!! Slutten var litt tam synes jeg, men ellers var boka helt nydelig. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg leser "Lesesirkelen" av Elisabeth Noble. Helt grei bok, men litt uoversiktlig å komme inn i. Mange personer det er litt vanskelig å skille fra hverandre i begynnelsen. 0 Siter
Gjest Min bok Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg leser Middlesex av Jeffrey Eugenides. Nettopp begynt og det virker bra så langt. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg leser Middlesex av Jeffrey Eugenides. Nettopp begynt og det virker bra så langt. Jeg har nettopp lånt "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gevalda. Fikk den anbefalt av en venninne. Problemet er bare at den er litt av en mursten, så jeg blir sikkert ikke ferdig innen fristen. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Har vel 4 stk halvleste i nattbordskuffen. "Åndenes Hus" av Isabel Allende, "Hässelby" av Johan Harstad, "Uro" av Fin Skårderud og "En tid for alt" av Karl Ove Knausgård. Oppå nattbordet ligger "Tassen og alle dyrene" og på gulvet "Thomas og vennene hans" ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.