Gå til innhold

Her ser det rett og slett fælt ut idag :-)

waxo

Anbefalte innlegg

Tok på meg en valp som trengte miljøforandring for en periode. Har selv ei tispe på 1,5 år.

Denne uka har jeg jobbet, finni på ting med unga og trent hund.

Har ikke ofret huset en tanke hele uka.

I dag har jeg fri, og det eneste jeg har fått gjort er å trene hund :-)Det eneste jeg vil er å trene hund også, men jeg skulle jo absolutt brukt tiden da ungene er på skolen til å tatt et tak i huset da!!! Skulle egentlig begynt å tittet litt på 17. mai klær også.....vasket bil og klippet plen.....

Nå er det to timer til ungene kommer hjem, har traktet meg kaffe, hentet meg en sjokolade mmmmm...

Etterpå er det foreldremøte

Dette er ikke helt likt meg...

Hvor jeg vil med dette?

Bare få støtte for at det er helt greit at hus og hage venter ennå et par dager før jeg tar det :-) Så kan jeg heller trene litt hund før unga kommer :-)

Hmm, barnevakta kommer til å få spader når ho ser hvordan det ser ut her i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støtter i hvertfall dine prioriteringer! Det "fine" med husarbeid er at det går ingen steder - så du kan trygt la det stå! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter i hvertfall dine prioriteringer! Det "fine" med husarbeid er at det går ingen steder - så du kan trygt la det stå! ;-)

''Det "fine" med husarbeid er at det går ingen steder - så du kan trygt la det stå! ;-)''

Det er iallefall helt sikkert :-) Problemet jeg ser er at det gjerne blir mer av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det "fine" med husarbeid er at det går ingen steder - så du kan trygt la det stå! ;-)''

Det er iallefall helt sikkert :-) Problemet jeg ser er at det gjerne blir mer av det :-)

Ja, spesielt hybelkaninene er raske til å reprodusere seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Hmm, det spørs om du forventer at barnevakten skal rydde da?

Jeg husker i min ungdoms tid jeg var dagmamma for en liten gutt, og passet han hjemme hos dem. Det var avtalen at jeg skulle gjøre litt forefallende iløpet av dagen, uten at det ble sagt spesifikt hva som skulle gjøres. Om morgenen når jeg kom sto frokosten utover bordet, middagsoppvask fra dagen før og på badet så man knapt gulvet. Jeg torde ikke annet en å rydde å rydde....jeg var alltid redd for at foreldrene skulle være misfornøyd med noe.Jeg hadde mest lyst til å trille tur og leke med den lille gutten, men det ble mye husarbeid på meg.

Håper dere har klare avtaler med barnevakten da?

Ellers synes jeg det høres ut som om du har hatt en super dag. Alle trenger å slappe av å gjøre noe annet innimellom. Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, spesielt hybelkaninene er raske til å reprodusere seg..

Noe så ille raske :-)

Støvsugeren klarer sikkert uansett å ta knekken på de om det skjer i morgen eller lørdag :-)

Vet ikke hva som feiler meg denne uka jeg..pleier liksom å få alt unna, men nå har jeg kommet i skikkelig treningssig, og å trene 2 tar dobbelt så lang tid som 1, så denne uka har gått farlig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du klipper plenen først og så trene hunden etterpå.

Så ahr du ihvertfall gjort noe. ;-)

Har så ille stor plen se :-) Da bruker jeg hele ettermiddagen på det. Tar iallefall 2 timer :-) Og da må jeg lage middag, hjelpe til med lekser og plutselig var det kvelden og foreldremøte.

Får se om jeg klarer å få frokostrestene av bordet kanskje...

Er det virkelig mulig å bli så lat??????? Sånn er jeg aldri!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det spørs om du forventer at barnevakten skal rydde da?

Jeg husker i min ungdoms tid jeg var dagmamma for en liten gutt, og passet han hjemme hos dem. Det var avtalen at jeg skulle gjøre litt forefallende iløpet av dagen, uten at det ble sagt spesifikt hva som skulle gjøres. Om morgenen når jeg kom sto frokosten utover bordet, middagsoppvask fra dagen før og på badet så man knapt gulvet. Jeg torde ikke annet en å rydde å rydde....jeg var alltid redd for at foreldrene skulle være misfornøyd med noe.Jeg hadde mest lyst til å trille tur og leke med den lille gutten, men det ble mye husarbeid på meg.

Håper dere har klare avtaler med barnevakten da?

Ellers synes jeg det høres ut som om du har hatt en super dag. Alle trenger å slappe av å gjøre noe annet innimellom. Kos deg!

Barnevakten er min mor, og jeg kan love deg at når ho kommer, er det ikke for å rydde rotet mitt :-) Det får nok stå trygt til jeg kommer hjem :-)

Hatt en super dag ja :-)

Får se om jeg får frokostrestene av bordet før unga kommer å skal gjøre lekser der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så ille stor plen se :-) Da bruker jeg hele ettermiddagen på det. Tar iallefall 2 timer :-) Og da må jeg lage middag, hjelpe til med lekser og plutselig var det kvelden og foreldremøte.

Får se om jeg klarer å få frokostrestene av bordet kanskje...

Er det virkelig mulig å bli så lat??????? Sånn er jeg aldri!!!!!

Sånne late dager er mulig og det skader ingen. :-)

Det har jeg og ofte ;-)

Jeg er dessverre ikke blant de som har støv på hjernen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne late dager er mulig og det skader ingen. :-)

Det har jeg og ofte ;-)

Jeg er dessverre ikke blant de som har støv på hjernen :-/

Heldig du, det er ikke et pluss å ha støv på hjernen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...