Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sømløse truser
Skrevet

Spiller ingen rolle om du kan vaske den på 60 grader eller ikke. Det blir mange "gnage-kanter" av trusa, og det vil man ikke.

Så ingen som har syklet litt bruker det. (Det er rett og slett en nybegynnerfeil). Jeg glemte meg bort en gang, og måtte pent stoppe etter en mil og ta den av *ler*

Når man bruker Kari Traa eller Adidas treningstruse under, er det definitivt ikke noe problem med gnagsår.

Ikke at jeg har fått det med vanlige truser heller, altså, men det er nå så.

Skrevet

Rett på huden. Lukter død og fordervelse etter en litt lengre tur, men etter 40 grader i vaskemaskinen er den god som ny etterpå:-)

Dør underlivsbakterier ved 40 grader? Og tørker den tykke polstringa over natta om jeg vil sykle tidlig dagen etter?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242391525' post='4149952]

Nå blir du sikkert en eliterytter ;-)

*Hehe* Kommer til å fare som et olja lyn rundt i Bymarka i sommer! :o)

Skrevet

Når man bruker Kari Traa eller Adidas treningstruse under, er det definitivt ikke noe problem med gnagsår.

Ikke at jeg har fått det med vanlige truser heller, altså, men det er nå så.

Får prøve meg litt frem før jeg legger ut på 4,5 milsturen jeg har planer om. :o) Det er langt for meg, men jeg har fryktelig lyst.

Har sykla 3 mil noen ganger og det er gøy!

Gjest Sømløse truser
Skrevet

Får prøve meg litt frem før jeg legger ut på 4,5 milsturen jeg har planer om. :o) Det er langt for meg, men jeg har fryktelig lyst.

Har sykla 3 mil noen ganger og det er gøy!

Sykkelbukse er veldig behagelig, så det anbefaler jeg absolutt. Sykla vel 8 mil første dagen jeg brukte den - med vanlig truse under - gikk veldig fint.

Skrevet

Sykkelbukse er veldig behagelig, så det anbefaler jeg absolutt. Sykla vel 8 mil første dagen jeg brukte den - med vanlig truse under - gikk veldig fint.

Jeg får bruke de mest sømløse trusene jeg har og se hvordan det går. :o) For jeg har ikke lyst til å bruke sykkelbuksa uten truse under - litt utflod har man jo alltids og på sykkel blir det jo riktig gnudd ned i trusa!

Ellers får jeg kjøpe et par sømløse fra Adidas som du nevner og se. :o)

Skrevet

Jeg får bruke de mest sømløse trusene jeg har og se hvordan det går. :o) For jeg har ikke lyst til å bruke sykkelbuksa uten truse under - litt utflod har man jo alltids og på sykkel blir det jo riktig gnudd ned i trusa!

Lekkert beskrevet ;-p

Skrevet

Dør underlivsbakterier ved 40 grader? Og tørker den tykke polstringa over natta om jeg vil sykle tidlig dagen etter?

Jeg håper de dør. Det lukter i hvert fall bra igjen etter vask.

Buksene tørker også ganske fort. Men jeg har noen å velge mellom, så det er ikke noe problem.

Du sliter ut paddingen etter en stund. Da blir den på et vis "død". Så dersom du liker å bruke sykkelbukse så er det like greit å kjøpe et par stk. med en gang.

Skrevet

Jeg håper de dør. Det lukter i hvert fall bra igjen etter vask.

Buksene tørker også ganske fort. Men jeg har noen å velge mellom, så det er ikke noe problem.

Du sliter ut paddingen etter en stund. Da blir den på et vis "død". Så dersom du liker å bruke sykkelbukse så er det like greit å kjøpe et par stk. med en gang.

''Du sliter ut paddingen etter en stund. Da blir den på et vis "død". Så dersom du liker å bruke sykkelbukse så er det like greit å kjøpe et par stk. med en gang.''

Om den er kjempegod blir det sikkert kjøpt en til for å ha hos kjæresten der jeg også sykler mye, men jeg har ikke råd til å kjøpe så mange i slengen akkurat - den jeg kjøpte kosta 649,-. Men jeg ser shortsene koster under halvparten, så jeg kan jo alltids kjøpe en shorts til om jeg liker buksa. :o)

Gjest Aimabel
Skrevet

''Du sliter ut paddingen etter en stund. Da blir den på et vis "død". Så dersom du liker å bruke sykkelbukse så er det like greit å kjøpe et par stk. med en gang.''

Om den er kjempegod blir det sikkert kjøpt en til for å ha hos kjæresten der jeg også sykler mye, men jeg har ikke råd til å kjøpe så mange i slengen akkurat - den jeg kjøpte kosta 649,-. Men jeg ser shortsene koster under halvparten, så jeg kan jo alltids kjøpe en shorts til om jeg liker buksa. :o)

Den dyre var nok en god investering. Jeg har en til 149 og den er dårlig. Har også en Birkebeiner og en Peak og de er mye bedre, så det er nok bedre å legge litt i det og ha en god enn flere dårlige.

Gjest Sømløse truser
Skrevet

Kunne ikke ramle meg inn å bruke sykkelbuksa uten truse under, men som sagt - jeg får heller ikke gnagsår, samma hvor langt jeg sykler.

Forøvrig er treningstrusene fra Adidas (og Kari Traa sine) helt nydelige å bruke, både til trening og ellers. Så de anbefales, selv om de koster flesk.

Gjest Sømløse truser
Skrevet

*Hehe* Om de har denne på Intersport City Syd i morra så blir det den:

http://www.intersport.no/Misc/Product/?query=true&productid=257349(BC_2)

Jeg ville egentlig hatt helt lang, men det ser ikke ut til å finnes, uansett er jeg så kort i beina at den sikkert blir lang nok. ;o)

Lange sykkelbukser finnes bare i vinterutgave, altså at de er veldig tykke. Så det orker du neppe å bruke nå.

Skrevet

Lange sykkelbukser finnes bare i vinterutgave, altså at de er veldig tykke. Så det orker du neppe å bruke nå.

Jeg har en som er 2/3 lang og den er ypperlig, men kjøper nok en shorts også til enda varmere dager. :o)

Skrevet

Den dyre var nok en god investering. Jeg har en til 149 og den er dårlig. Har også en Birkebeiner og en Peak og de er mye bedre, så det er nok bedre å legge litt i det og ha en god enn flere dårlige.

Jeg måtte ut og prøve den, ble bare en liten tur (7,3 km), men buksa kjennes knallgod ut! :o) Blir vel en shorts eller to også etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...