candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Min er foreløpig kun Hellas. Kanskje Litauen også ) Sånn bortsett fra Norge da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort som natta Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 likte danmark jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 likte danmark jeg:) Sangen var grei, men ikke nok med at den var skrevet av Ronan Keating, den danske sangeren prøvde jo å etterlikne stemmen hans, og måten han synger på. Da syns jeg det ble litt lite personlig preg over den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hora i Moldova startet utrolig kult, men ble snart altfor masete.. Azerbaijan var faktisk ikke så dum. :-) Estland begynner bra nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort som natta Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sangen var grei, men ikke nok med at den var skrevet av Ronan Keating, den danske sangeren prøvde jo å etterlikne stemmen hans, og måten han synger på. Da syns jeg det ble litt lite personlig preg over den. fikk ikke med meg at han skrev den. men minnet veldig om ronan keating ja. jeg liker jo ronans stemme,sikkert derfor den falt i smak:P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 fikk ikke med meg at han skrev den. men minnet veldig om ronan keating ja. jeg liker jo ronans stemme,sikkert derfor den falt i smak:P Jeg liker også Ronan, men ikke at andre skal kopiere ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Aserbajdsjan og Estland (foruten det selvsagte: NORGE!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Toppskiktet: Norge, Aserbajdsjan, Hellas, Moldova, Estland Mulig sjanse (også hensyntatt hvem som kan komme videre pga nabostemmer o.l.): Irland, Serbia, Danmark, Litauen, Ukraina (Slovenia og Albania i parentes) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Aserbajdsjan og Estland (foruten det selvsagte: NORGE!!) Da er vi helt enige, Estland fortsatte bra også, syntes jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Toppskiktet: Norge, Aserbajdsjan, Hellas, Moldova, Estland Mulig sjanse (også hensyntatt hvem som kan komme videre pga nabostemmer o.l.): Irland, Serbia, Danmark, Litauen, Ukraina (Slovenia og Albania i parentes) Hmmm... Litauen skulle vel egentlig være i toppskiktet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da er vi helt enige, Estland fortsatte bra også, syntes jeg :-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snabla Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Litauen, Polen og Kroatia. Jeg er dessverre lei av vår egen låt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Likte Litauen også. Resten drukner litt i monoton 90-talls teknopop. Men hadde ikke forventet så mye annet.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Aserbajdsjan og Estland (foruten det selvsagte: NORGE!!) Estland synes jeg var småkjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg liker Estland, Hellas, Azerbaijan og Albania. Det med Hellas er at de er så seierssikre, og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem. I den andre semifinalen var det også mye bra. Som f eks Sverige, Finland og Tyrkia. Blant de fire store er Frankrike og UK bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kimmie Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Min er Aserbadjan! Håper de vinner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort som natta Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg liker også Ronan, men ikke at andre skal kopiere ) nei da,enig i det...nå som jeg vet han var inne i bildet som låtskriver spent på om norge kommer videre da. er som en del andre dritt lei låta selv,men for resten av europa er den vel ganske fersk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg liker Estland, Hellas, Azerbaijan og Albania. Det med Hellas er at de er så seierssikre, og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem. I den andre semifinalen var det også mye bra. Som f eks Sverige, Finland og Tyrkia. Blant de fire store er Frankrike og UK bra. ''og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.'' Helt enig! Hatkampanjer på internett om at Alex støtter dyremishandling og buing i salen under generalprøven er ikke akkurat fair play.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort som natta Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ''og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.'' Helt enig! Hatkampanjer på internett om at Alex støtter dyremishandling og buing i salen under generalprøven er ikke akkurat fair play.... høres utrolig barnslig ut at folk driver sånn! men hvordan vet dere dette? (er vel ikke den som følger mest med på internett om mgp,men likevel...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ''og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.'' Helt enig! Hatkampanjer på internett om at Alex støtter dyremishandling og buing i salen under generalprøven er ikke akkurat fair play.... Dyremishandlingen har jeg ikke fått med meg, men de har jo snakket mye om homosex med den russiske juryformannen. De har holdt på med hatkampanjer framfor å støtte sin egen artist. Lavmål spør du meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.