Gå til innhold

Hvilke er dine favoritter i kveld?

candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

likte danmark jeg:)

Sangen var grei, men ikke nok med at den var skrevet av Ronan Keating, den danske sangeren prøvde jo å etterlikne stemmen hans, og måten han synger på. Da syns jeg det ble litt lite personlig preg over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Hora i Moldova startet utrolig kult, men ble snart altfor masete.. Azerbaijan var faktisk ikke så dum. :-)

Estland begynner bra nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sort som natta

Sangen var grei, men ikke nok med at den var skrevet av Ronan Keating, den danske sangeren prøvde jo å etterlikne stemmen hans, og måten han synger på. Da syns jeg det ble litt lite personlig preg over den.

fikk ikke med meg at han skrev den. men minnet veldig om ronan keating ja. jeg liker jo ronans stemme,sikkert derfor den falt i smak:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

fikk ikke med meg at han skrev den. men minnet veldig om ronan keating ja. jeg liker jo ronans stemme,sikkert derfor den falt i smak:P

Jeg liker også Ronan, men ikke at andre skal kopiere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toppskiktet:

Norge, Aserbajdsjan, Hellas, Moldova, Estland

Mulig sjanse (også hensyntatt hvem som kan komme videre pga nabostemmer o.l.):

Irland, Serbia, Danmark, Litauen, Ukraina (Slovenia og Albania i parentes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Aserbajdsjan og Estland

(foruten det selvsagte: NORGE!!)

Da er vi helt enige, Estland fortsatte bra også, syntes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppskiktet:

Norge, Aserbajdsjan, Hellas, Moldova, Estland

Mulig sjanse (også hensyntatt hvem som kan komme videre pga nabostemmer o.l.):

Irland, Serbia, Danmark, Litauen, Ukraina (Slovenia og Albania i parentes)

Hmmm... Litauen skulle vel egentlig være i toppskiktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Likte Litauen også. Resten drukner litt i monoton 90-talls teknopop. Men hadde ikke forventet så mye annet.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Aserbajdsjan og Estland

(foruten det selvsagte: NORGE!!)

Estland synes jeg var småkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg liker Estland, Hellas, Azerbaijan og Albania.

Det med Hellas er at de er så seierssikre, og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.

I den andre semifinalen var det også mye bra. Som f eks Sverige, Finland og Tyrkia.

Blant de fire store er Frankrike og UK bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sort som natta

Jeg liker også Ronan, men ikke at andre skal kopiere :o)

nei da,enig i det...nå som jeg vet han var inne i bildet som låtskriver

spent på om norge kommer videre da. er som en del andre dritt lei låta selv,men for resten av europa er den vel ganske fersk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Estland, Hellas, Azerbaijan og Albania.

Det med Hellas er at de er så seierssikre, og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.

I den andre semifinalen var det også mye bra. Som f eks Sverige, Finland og Tyrkia.

Blant de fire store er Frankrike og UK bra.

''og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.''

Helt enig! Hatkampanjer på internett om at Alex støtter dyremishandling og buing i salen under generalprøven er ikke akkurat fair play....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sort som natta

''og de er de verste på drittsnakk om konkurrentene. Derfor holder jeg ikke med dem.''

Helt enig! Hatkampanjer på internett om at Alex støtter dyremishandling og buing i salen under generalprøven er ikke akkurat fair play....

høres utrolig barnslig ut at folk driver sånn! men hvordan vet dere dette? (er vel ikke den som følger mest med på internett om mgp,men likevel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Dyremishandlingen har jeg ikke fått med meg, men de har jo snakket mye om homosex med den russiske juryformannen. De har holdt på med hatkampanjer framfor å støtte sin egen artist. Lavmål spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...