Gå til innhold

Hvilke er dine favoritter i kveld?

candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Toppskiktet:

Norge, Aserbajdsjan, Hellas, Moldova, Estland

Mulig sjanse (også hensyntatt hvem som kan komme videre pga nabostemmer o.l.):

Irland, Serbia, Danmark, Litauen, Ukraina (Slovenia og Albania i parentes)

Ha! det er jenta si som kan tippe, det! :-) Av de seks i toppskiktet (ref korrigeringen) fikk jeg 100% treff! :-D

Og i neste gruppe hadde jeg en viss halvgardering - satte opp 6 mulige kandidater til de siste 4 plassene, og der traff jeg på tre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sort som natta

Ha! det er jenta si som kan tippe, det! :-) Av de seks i toppskiktet (ref korrigeringen) fikk jeg 100% treff! :-D

Og i neste gruppe hadde jeg en viss halvgardering - satte opp 6 mulige kandidater til de siste 4 plassene, og der traff jeg på tre;-)

flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble imponert over Azerbajdsjan (øh, skrives det slik), og jeg synes faktisk Norge har en god sjans i år. Sangen er god, selv om jeg nå begynner å bli litt lei av den...

Nederland sin var virkelig tragisk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble imponert over Azerbajdsjan (øh, skrives det slik), og jeg synes faktisk Norge har en god sjans i år. Sangen er god, selv om jeg nå begynner å bli litt lei av den...

''Azerbajdsjan (øh, skrives det slik)''

*he he* Skjønner tankegangen, for jeg sjekka hva som sto i Aftenposten før jeg omtalte landet under her. Husker ikke helt stavinga just nu...;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres utrolig barnslig ut at folk driver sånn! men hvordan vet dere dette? (er vel ikke den som følger mest med på internett om mgp,men likevel...)

Jeg har lest det et sted på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyremishandlingen har jeg ikke fått med meg, men de har jo snakket mye om homosex med den russiske juryformannen. De har holdt på med hatkampanjer framfor å støtte sin egen artist. Lavmål spør du meg!

homosex, du, jeg fikk bare med meg den påståtte vodkaen.... ;-)

Dyremishandlingsgreien skal være at en greker har lagt ut manipulerte bilder på youtube om dette og at Alex støtter dyremishandlingen som Arnardo utfører overfor dyrene i sirkuset.....

Re han russiske dommeren: Han er ikke riktig god, da, for han har også uttalt at hun svenske dama er hans absolutte favoritt, og at han gjerne vil jobbe med henen etter MGP, og det var også en litt spesiell connection til en annen artist - husker ikke i farten hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

homosex, du, jeg fikk bare med meg den påståtte vodkaen.... ;-)

Dyremishandlingsgreien skal være at en greker har lagt ut manipulerte bilder på youtube om dette og at Alex støtter dyremishandlingen som Arnardo utfører overfor dyrene i sirkuset.....

Re han russiske dommeren: Han er ikke riktig god, da, for han har også uttalt at hun svenske dama er hans absolutte favoritt, og at han gjerne vil jobbe med henen etter MGP, og det var også en litt spesiell connection til en annen artist - husker ikke i farten hvem.

Den russiske dommeren trekker seg:

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=543096

Heldigvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den russiske dommeren trekker seg:

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=543096

Heldigvis:-)

Skulle bare mangle! :-) Men så var det dette forbeholdet om "hvis reglene tillater det", da. Dette kan jeg ittno om, men han har jo vært med i juryen under begge semifinalene, så han har jo allerede hatt innvirkning.

''Kirkorov har også fått kritikk for å ha for nære bånd til den greske artisten Sakis Rouvas.''

Der var det jeg mente å ha hørt, ja, så da burde ihvertfall greske fans si seg for gode til å gjøre et poeng av Rybaks kaviartreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norge. danmark var ok, det meste av de andre var slitsomme og litt hysteriske. han typen med sveisen var morsom (husker ikke landet). lo godt av han, både jeg og 10-åriongen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Nederland sin var så tragisk at jeg syns den var litt fin ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...