morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Toppskiktet: Norge, Aserbajdsjan, Hellas, Moldova, Estland Mulig sjanse (også hensyntatt hvem som kan komme videre pga nabostemmer o.l.): Irland, Serbia, Danmark, Litauen, Ukraina (Slovenia og Albania i parentes) Ha! det er jenta si som kan tippe, det! :-) Av de seks i toppskiktet (ref korrigeringen) fikk jeg 100% treff! :-D Og i neste gruppe hadde jeg en viss halvgardering - satte opp 6 mulige kandidater til de siste 4 plassene, og der traff jeg på tre;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sort som natta Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ha! det er jenta si som kan tippe, det! :-) Av de seks i toppskiktet (ref korrigeringen) fikk jeg 100% treff! :-D Og i neste gruppe hadde jeg en viss halvgardering - satte opp 6 mulige kandidater til de siste 4 plassene, og der traff jeg på tre;-) flink:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 flink:) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Min er Aserbadjan! Håper de vinner Her også, den imponerte meg veldig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ble imponert over Azerbajdsjan (øh, skrives det slik), og jeg synes faktisk Norge har en god sjans i år. Sangen er god, selv om jeg nå begynner å bli litt lei av den... Nederland sin var virkelig tragisk;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Norge. Helt klart. Og Hellas var vel OK om jeg ikke husker feil. Sprek type:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ble imponert over Azerbajdsjan (øh, skrives det slik), og jeg synes faktisk Norge har en god sjans i år. Sangen er god, selv om jeg nå begynner å bli litt lei av den... Nederland sin var virkelig tragisk;-) ''Azerbajdsjan (øh, skrives det slik)'' *he he* Skjønner tankegangen, for jeg sjekka hva som sto i Aftenposten før jeg omtalte landet under her. Husker ikke helt stavinga just nu...;-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 høres utrolig barnslig ut at folk driver sånn! men hvordan vet dere dette? (er vel ikke den som følger mest med på internett om mgp,men likevel...) Jeg har lest det et sted på internett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dyremishandlingen har jeg ikke fått med meg, men de har jo snakket mye om homosex med den russiske juryformannen. De har holdt på med hatkampanjer framfor å støtte sin egen artist. Lavmål spør du meg! homosex, du, jeg fikk bare med meg den påståtte vodkaen.... ;-) Dyremishandlingsgreien skal være at en greker har lagt ut manipulerte bilder på youtube om dette og at Alex støtter dyremishandlingen som Arnardo utfører overfor dyrene i sirkuset..... Re han russiske dommeren: Han er ikke riktig god, da, for han har også uttalt at hun svenske dama er hans absolutte favoritt, og at han gjerne vil jobbe med henen etter MGP, og det var også en litt spesiell connection til en annen artist - husker ikke i farten hvem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 homosex, du, jeg fikk bare med meg den påståtte vodkaen.... ;-) Dyremishandlingsgreien skal være at en greker har lagt ut manipulerte bilder på youtube om dette og at Alex støtter dyremishandlingen som Arnardo utfører overfor dyrene i sirkuset..... Re han russiske dommeren: Han er ikke riktig god, da, for han har også uttalt at hun svenske dama er hans absolutte favoritt, og at han gjerne vil jobbe med henen etter MGP, og det var også en litt spesiell connection til en annen artist - husker ikke i farten hvem. Den russiske dommeren trekker seg: http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=543096 Heldigvis:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den russiske dommeren trekker seg: http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=543096 Heldigvis:-) Skulle bare mangle! :-) Men så var det dette forbeholdet om "hvis reglene tillater det", da. Dette kan jeg ittno om, men han har jo vært med i juryen under begge semifinalene, så han har jo allerede hatt innvirkning. ''Kirkorov har også fått kritikk for å ha for nære bånd til den greske artisten Sakis Rouvas.'' Der var det jeg mente å ha hørt, ja, så da burde ihvertfall greske fans si seg for gode til å gjøre et poeng av Rybaks kaviartreff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 norge. danmark var ok, det meste av de andre var slitsomme og litt hysteriske. han typen med sveisen var morsom (husker ikke landet). lo godt av han, både jeg og 10-åriongen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kimmie Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Her også, den imponerte meg veldig:-) Arash er flink til å lage musikk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ble imponert over Azerbajdsjan (øh, skrives det slik), og jeg synes faktisk Norge har en god sjans i år. Sangen er god, selv om jeg nå begynner å bli litt lei av den... Nederland sin var virkelig tragisk;-) Nederland sin var så tragisk at jeg syns den var litt fin ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.